دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1401 - 15:52
مطمئن هستیم روزهای درخشان شمشیربازی تکرار می‌شود

پورسلمان: برای فرار از خطر ریزش ساختمان در ورزشگاه شیردوی هستیم/زیر ساخت خوبی نداریم

پورسلمان: برای فرار از خطر ریزش ساختمان در ورزشگاه شیردوی هستیم زیر ساخت خوبی نداریم
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: شک ندارم که دوباره روزهای درخشان این رشته المپیکی از لحاظ نتیجه تکرار می‌شود.
کد خبر : 836364

علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص شرایط این روزهای فدراسیون شمشیربازی اظهار داشت: در حال تدارکات برگزاری مسابقات بین‌المللی نوروز هستیم و خداراشکر هم تاکنون تیم‌های خوبی مانند روسیه، قزاقستان، ازبکستان، عراق، ارمنستان به همراه تونس برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند. شنبه هم با شروع مسابقات یک دوره کلاس مربیگری چهار روزه در بخش بانوان تدارک دیده‌ایم.

وی درباره اینکه آیا نتایج تیم ملی در جام جهانی ایتالیا رضایت بخش بود یا خیر، گفت: بالاخره ما کادرفنی خودمان را تغییر دیده‌ایم و شرایط به نحوی است که بهتر از دوره قبل می‌شوند، جای هیچ نگرانی نیست. مطمئن هستیم دوباره روزهای درخشان شمشیربازی تکرار می‌شود. از آن طرف نیز هر آن چه از دستمان بر می‌آید برای تدارکات تیم انجام می‌دهیم. سعی می‌کنیم جایگاه خودمان و رنک یک آسیا را که دارا هستیم همچنان حفظ کنیم.

رییس فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: تصمیم داریم در رشته‌های اپه و فلوره تغییراتی در کادرفنی داشته باشیم و در بخش سابر هم مربیان با قدرت و با برنامه کار خود را پیش می‌برند. واقعأ تلاش کرده‌ایم از لحاظ تدارکات برای تیم‌هایمان کم نگذاریم و هفته آینده هم می‌خواهیم تیم سابر را به جام جهانی بفرستیم. علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر نمایندگان ما در آنجا هستند و نیما زاهدی هم با تشخیص سرمربی جایی در بین نفرات ندارد.

پورسلمان در واکنش به امکان ریزش فدراسیون شمشیربازی گفت: متاسفانه یک گودبرداری غیر فنی کنار ساختمان ما اتفاق افتاده و شواهد امر نشان از این دارد که دچار ریزش شده است. واقعأ در حال خطر هستیم و نیاز است که وزارت ورزش تمهیداتی برای ما در نظر بگیرد یا اینکه شخصی که در حال ساخت و ساز است برای ما یک ساختمان بسازد. ممکن بود برای ما در ادامه خطرساز شود و اکنون هم برای در امان بودن از این موضوع در ساختمانی در ورزشگاه شیرودی مستقر هستیم. باید وزارت ورزش فکری اساسی برای ما کند تا در یک ساختمان خوب مستقر شویم. ما جزو رشته‌های المپیکی هستیم اما با این وجود نه زیر ساخت‌های ما مناسب است و نه دارای ساختمان اداری خوبی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته