دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1395 - 10:00
در گفت وگو با آنا؛

رحمان رضایی: از نقاط ضعف استقلال استفاده کردیم/ معلوم نیست برای فصل آینده قلعه‌نویی سرمربی تراکتور باشد

مربی تراکتورسازی گفت: فوتبال ما فقط اسم حرفه‌ای بودن را یدک می‌کشد و در بعضی از مسائل با فوتبال حرفه‌ای دنیا فاصله زیادی داریم.
کد خبر : 83627

رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته استقلال تهران و تراکتورسازی گفت: «بازی خوبی را از هر دو تیم دیدیم. ما روی نقاط ضعف استقلال برنامه داشتیم و از همین نقاط به گل رسیدیم. استقلال در قلب خط دفاعی مشکل داشت و گل‌هایی هم که دریافت کرد از ضعف خط دفاعی‌اش بود.»


وی درباره حاشیه‌های به‌وجود آمده بعد از بازی افزود: «قبل از بازی هم پیش‌بینی می‌شد که بازی با حاشیه‌هایی همراه باشد. این مسائل دور از انتظار نبود. چیزی که برای ما مهم است برد تراکتورسازی بود که خوشبختانه به دست آوردیم. تماشاگران و بازیکنان فوتبال ما هم باید آستانه صبر و تحمل خودشان را بالا ببرند. باخت هم جزیی از فوتبال است و هواداران تیم‌ها باید تحمل باخت را هم داشته باشند. متاسفانه فوتبال ما فقط اسم حرفه‌ای بودن را یدک می‌کشد و در بعضی از مسائل با فوتبال حرفه‌ای دنیا فاصله زیادی داریم.»


رضایی در خصوص شانس کسب سهمیه تراکتورسازی در هفته آخر لیگ برتر اظهار کرد: «در هفته آخر باید با استقلال اهواز بازی کنیم و در صورت برد مقابل این تیم و شکست استقلال برابر صبا شانس ما برای سوم شدن در جدول زیاد می‌شود. اما با توجه به اختلاف چهار گل ما با استقلال تهران در تفاضل گل شانس کمی داریم. اما تمام نگاه ما به فینال جام حذفی است و در صورتی که استقلال قهرمان این جام شود تیم چهارم لیگ هم به جام باشگاه‌های آسیا صعود می‌کند.»


مربی تیم تراکتورسازی در مورد برنامه‌ریزی این تیم برای صعود به مراحل پایانی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا افزود: «در مرحله گروهی بسیار خوب عمل کردیم و توانستیم با اقتدار به دور بعد صعود کنیم. در این مرحله باید با النصر امارات بازی کنیم که احساس می‌کنم می‌توانیم در هر دو بازی این تیم را شکست دهیم. بعد از این مرحله رقابت‌ها تعطیل می شود و به فصل بعد مسابقات لیگ موکول می‌شود. تا آن زمان هم نمی‌توان در مورد ادامه مسابقات پیش بینی کرد چون مشخص نیست که کادر فنی و بازیکنان فعلی تراکتور در فصل بعد در تیم حضور داشته باشند یا بروند.»


وی در رابطه با تمدید قرارداد امیرقلعه نویی با تراکتورسازی برای فصل بعد رقابت‌های لیگ بیان کرد: «مسئولان نیروهای مسلح قصد فروش تراکتورسازی را دارند و مشخص نیست که مدیران بعدی این تیم با چه تفکراتی می خواهند تراکتورسازی را برای فصل بعد آماده کنند. ولی در هر صورت با نتایجی که تراکتورسازی کسب کرد کادر فنی فعلی باید ادامه کار دهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته