دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1401 - 09:13
در دانشگاه آزاد آشتیان؛

کنفرانس ملی «سیستم‌های هوشمند، محاسبات نرم و ریاضیات کاربردی» چگونه گذشت؟

کنفرانس ملی «سیستم‌های هوشمند، محاسبات نرم و ریاضیات کاربردی» چگونه گذشت؟
نخستین کنفرانس ملی سیستم‌های هوشمند، محاسبات نرم و ریاضیات کاربردی به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان برگزار شد.
کد خبر : 836194

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از آشتیان، نخستین کنفرانس ملی سیستم‌های هوشمند، محاسبات نرم و ریاضیات کاربردی به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان برگزار شد.

برگزارکنندگان این کنفرانس ملی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان، انجمن انفورماتیک ایران و گروه تخصصی محاسبات و سامانه‌ها توزیع شده بودند. این کنفرانس مورد حمایت علمی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نیز بود.

محور‌های این کنفرانس در سه موضوع مهم سیستم‌های هوشمند، محاسبات نرم و ریاضی کاربردی بود که اهمیت ویژه‌ای در پیشرفت علوم و تکنولوژی کشور دارد.

یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف کنفرانس، همگرایی صنعت و دانشگاه بود که با ارائه مقاله‌های کاربردی در این کنفرانس، این امر محقق شد.

در این کنفرانس ملی سه سخنران کلیدی از دانشگاه‌های الزهرا (ایران)، جان مورز لیورپول (انگلستان) و کوروینوس بوداپست (مجارستان) جدیدترین یافته‌های علمی مرتبط با کنفرانس را ارائه کردند، دو کارگاه تخصصی نیز در این کنفرانس ارائه شد.

در این کنفرانس ۸۵ مقاله دریافت، ۳۲ مقاله در قالب ارائه شفاهی (سخنرانی) و ۶ مقاله در قالب پوستر مورد پذیرش واقع و در هفت پنل موازی ارائه شد.

چکیده تمام مقالات پذیرفته در کتابچه کنفرانس چاپ شده و از طریق سایت کنفرانس در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. مقالات پذیرفته شده در سطح شفاهی نیز بعد از پایان کنفرانس در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه و تعدادی از مقالات برتر برای چاپ در برخی مجلات علمی و پژوهشی معرفی خواهد شد.

نتایج عملی این کنفرانس ارائه راهکار‌های علمی و عملی برای ایجاد شهر‌های هوشمند بوده که یکی از مهمترین موضوعات مطرح در سطح ملی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته