دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تدارک ویژه‌برنامه‌های مذهبی؛

ویژه‌برنامه میلاد امام زمان (عج) در حرم امام هشتم (ع) اعلام شد

ویژه‌برنامه میلاد امام زمان (عج) در حرم امام هشتم (ع) اعلام شد
ویژه‌برنامه‌های سالروز ولادت دوازدهمین اختر آسمان تابناک ولایت و امامت حضرت مهدی موعود(عج) در حرم امام رضا(ع) اعلام شد.
کد خبر : 836150

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ویژه‌برنامه جشن شب میلاد از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در رواق امام خمینی (ره) تدارک دیده شده که مداحی، سخنرانی، اجرای سرود و قرائت دعای توسل از جمله برنامه‌های فردا شب است.

حجت‌الاسلام حسین شریعتی نژاد ادامه داد: همچنین آیین جشن و سرور از ساعت ۹ صبح در روز ولادت امام عصر (عج) در رواق امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: مراسم شام ولادت امام زمان (عج) هم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به صورت ویژه با مدیحه‌سرایی، شعرخوانی آئینی و دکلمه خوانی و سخنرانی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه سه ویژه‌برنامه جشن و شادمانی به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مهدی موعود (عج) ویژه خواهران در رواق نجمه خاتون برگزار می‌شود، گفت: نخستین ویژه‌برنامه «مهدی موعود» نام دارد که فردا از ساعت چهار بعدازظهر و ویژه‌برنامه «بقیه‌الله خیر لکم» روز میلاد در ساعت ۱۰ و ۱۵ و ویژه‌برنامه «مرا عهدیست با جانان» در عصر ولادت این امام همام ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه در رواق مذکور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شب‌زنده‌داری در شب نیمه شعبان برای مؤمنان فضیلت فراوانی دارد افزود: در راستای بهره‌مندی زائران و مجاوران از نورانیت و برکات این شب، مراسم احیاء از ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه بامداد با سخنرانی کارشناسان مذهبی و قرائت دعای پرفیض کمیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته