دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1401 - 20:26
چرا از 6 امتیازی که از ما گرفته شد کسی حرف نمی زند

حسینی: بعضی ها شلوغ نکنند که پنالتی به نفع استقلال گرفته شده است+ فیلم

حسینی: بعضی ها شلوغ نکنند که پنالتی به نفع استقلال گرفته شده است+ فیلم
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت:صحنه پنالتی هم صد درصد درست بود بعضی تیم‌ها نیایند و بزرگش کنند و بگویند به نفع استقلال گرفته‌اند.
کد خبر : 836146

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سید حسین حسینی پس از برتری استقلال مقابل گل گهر سیرجان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر توانستیم بُرد خوبی را به دست بیاوریم. با این فوتبالی که ما ارائه کردیم حق‌مان سه امتیاز بود و خدا را شکر به آن رسیدیم.

وی درباره نقش هواداران استقلال در بُرد تیم‌شان گفت: جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنم زیرا آن‌ها تا دقیقه ۹۰ از تیم حمایت کردند وهمین امر باعث شد به بازی برگردیم. این نوع فوتبالی که ارائه می‌دهیم هواداران هم فوتبال ما را می‌بینند.

کاپیتان استقلال در مورد صحنه‌ای که دروازه‌اش باز شد، عنوان کرد: در یک لحظه بچه‌ها حواس‌شان نبود، ولی خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. اینکه به بازی برگشتیم مهم است. صحنه پنالتی هم صد درصد درست بود و بعضی تیم‌ها نیایند و شلوغ کنند و بگویند به نفع استقلال گرفته‌اند. صد درصد پنالتی درست بود. واقعاً متأسفم، داور هفته قبل ما، 6 امتیاز از تیم‌مان گرفته است. او جام حذفی فصل قبل را هم از ما گرفت. چرا کسی در مورد این‌ها حرف نمی‌زند؟ الان قطعاً همین هفته می‌گویند پنالتی استقلال درست نبوده است، اما کسی در مورد 6 امتیازی که گفتم و جام حذفی فصل قبل صحبت نمی‌کند. شاید زور باشگاه ما در برخی موارد واقعأ کم است. 

حسینی درباره دلیل حضورش در درگیری رخ داده بین بازیکنان پس از پنالتی اعلام شده به سود استقلال گفت: بازیکنان و مربیان گل‌گهر سعی داشتند نظر داور را تغییر دهند و وظیفه من بود آنجا بروم.

وی راجع به شانس قهرمانی تیم استقلال در این فصل گفت: فعلاً زود است، ولی تا لحظه آخر می‌جنگیم تا ان‌شاالله به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته