دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1395 - 20:37

ویسی: بازیکنانم به تیم شخصیت دادند/ با قلب تپنده به سوی قهرمانی می‌رویم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: بازیکنانم می‌توانستند به شکلی کار کنند که هفته سوم شعار حیا کن برایم سر داده شود
کد خبر : 83576

به گزارش گروه ورزشی آنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پدیده گفت: «بازی کُشنده و پر استرسی بود که خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم. ما راضی به رضای خدا هستیم اما تا آخرین لحظه برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. مطمئنم هفته بعد هم تماشاگران ورزشگاه غدیر را پر خواهند کرد، امروز هم خوزستانی‌ها ما را در مشهد تنها نگذاشتند.»


سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد: «بازیکنان ما همدل هستند و با قلب تپنده به سوی قهرمانی می‌روند، باید همین انسجام را حفظ کنیم.»


وی با بیان این مطلب که ورزشگاه غدیر خوزستان در هفته آخر لیگ پر خواهد شد، افزود: «تیم ما با قلبش بازی می‌کند. این بازیکن است که به مربی شخصیت می‌دهد. بازیکنان استقلال خوزستان می‌توانستند به شکلی کار کنند که هفته سوم شعار حیا کن برایم سر داده شود، اما طوری بازی کردند که امروز برای قهرمانی می‌جنگیم. به داوران دیدار تیمم مقابل پدیده خسته‌ نباشید می‌گویم و می‌دانم داوران نیز استرس زیادی دارند تا بهترین قضاوت خود را داشته‌ باشند.»


ویسی در مورد بازیکنان خود گفت: «این بازیکن است که به مربی شخصیت می‌دهد. به طور مثال بازیکن می‌توانست طوری بازی کند که در هفته دوم-سوم علیه من شعار حیا کن-رهاکن بدهند و نمونه‌اش هم این است که امروز برای قهرمانی می‌جنگیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته