دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1395 - 20:35

برانکو: به بازیکنانم تبریک می‌گویم/ راه‌آهن امیدوار به بقا در لیگ است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که بعد از شکست برابر نفت دوباره بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و به شرایط قهرمانی برگشتیم.
کد خبر : 83574

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس مقابل گسترش‌فولاد که با برتری 4 بر 2 تیمش به پایان رسید، گفت: «برگشتن دوباره بعد از شکست مقابل نفت قابل تقدیر است. امروز با این نحوه بازی که همگی با هم شادی کردیم، بسیار خوشحالم.»


وی ادامه داد: «امروز به‌صورت مطلق استحقاق برد را داشتیم، آن هم مقابل حریفی خوب. با آگاهی کامل وارد زمین شدیم و به روشی بازی کردیم که می‌دانستیم گسترش را چطور شکست بدهیم. چیزی که مرا خوشحال می‌کند این است که می‌دانستیم چطور بازی کنیم. طبیعی است که گسترش هم موقعیت‌هایی برای گل زدن داشت، اما مهم‌ترین مسئله این است که تماشاگران بازی خوبی دیدند و گل‌هایی عالی را شاهد بودند. واقعاً تبریک می‌گویم به بازیکنانم که تمام توان خود را در طول فصل گذاشتند.»


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: «نفرات اصلی ما همین بازیکنان هستند که با تمام مشکلات تمام توان خود را گذاشتند و تا ثانیه‌های آخر برای قهرمانی می‌جنگند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. یک تبریک ویژه به هواداران‌مان هم دارم که امیدوارم همچنان ما را تشویق کنند. آنها فضای مناسبی را برای برد ما فراهم کردند.»


برانکو در مورد درگیری تماشاگران و تعویض نیمکت مربیان گفت: «مربی هستم و این مسایل به من ربطی ندارد. این مسایل را از ارگان های دیگر بپرسید. من چه جوابی به شما بدهم. من از هواداران پرسپولیس حمایت می‌کنم اینکه چرا کار به درگیری کشیده شد را نمی‌دانم. فقط می‌دانم هواداران ما با فرهنگ برخورد کردند.»


سرمربی پرسپولیسدر مورد گلزنی بازیکن گسترش‌فولاد خاطرنشان کرد: «مسی گلی مثل ابراهیمی نزده بود. امید چه گل قشنگی زد، پس در مورد این مسایل از من بپرسید.»


برانکو در مورد اینکه فکر می‌کردید با 4 گل پیروز شوید، گفت: «مهم ترین مساله برای ما برد است و نتایج را پیش بینی نمی‌کنم و در بازی ما 6 گل زده شد. به خاطر تفاضل گل نه زیرا هنوز تجربه ذوب آهن در تبریز برای ما تازه است که 3 بر یک جلو بودند 4 بر 3 شکست خوردند.»


سرمربی پرسپولیس در مورد پیروزی تیمش و شرایط تیم گسترش گفت: «گسترش هم حریف سرسختی برای ما بود، اما من به بازیکنانم تبریک می‌گویم. امروز یا بهتر است بگویم ما در نیم فصل دوم بهتر بودیم و دلیل اینکه گسترش نتوانست خوب بازی کند ما بودیم. تمرکز ما بالا بود و کل تیم به خوبی بالانس شده بود. طبیعی است که گسترش تمام تلاشش را کرد و باید به این تیم افتخار کرد اما ما بهتر بودیم.»


وی در مورد اینکه استقلال خوزستان در هفته آخر بازی سختی مقابل ذوب آهن خواهد داشت و بازی تیمش مقابل راه‌آهن تاکید کرد: «با نتیجه‌ای که راه‌آهن گرفته امیدوار به بقا در لیگ هست و مقابل ما تمام تلاشش را می‌کند که غافلگیرمان بکند و پرسپولیس هم یک تجربه تلخ مقابل راه‌آهن دارد و چند سال پیش هم مقابل این تیم قهرمانی را از دست داد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب