دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1395 - 20:32

قلعه‌نویی: شرافتمندانه بازی کردیم/ به زودی نقاب‌ها برداشته می‌شود

سرمربی تراکتورسازی گفت: مگر ما در تبریز به استقلال نباختیم و آقایان مگر به فینال جام حذفی صعود نکردند؟
کد خبر : 83573

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از برتری 3 بر 2 تیمش برار استقلال گفت: «فقط من سوال می‌کنم آیا ما در تبریز نباختیم و استقلال به فینال رفت؟‌ آیا ما این کارها را کردیم؟ ما از شرافت فوتبال دفاع کردیم ولی به نظر شما اگر 5 گل از استقلال می‌خوردیم خوب بود.»


وی افزود: «طبیعی است که ما باید فوتبال بازی کنیم و از روی ضعف استقلال هم استفاده کردیم و روی اشتباهات خود گل خوردیم حتی می‌توانستیم بیشتر هم به استقلال گل بزنیم. خوشحالم که از شرافت فوتبال دفاع کردیم ولی عزت و ذلت دست خداست و نقاب‌ها به زودی برداشته خواهد شد.»


سرمربی تراکتورسازی اظهار داشت: «به زودی نقاب‌ها برداشته می‌شود و مشخص خواهد شد که آقایان چه کسانی هستند. به مظلومی خسته نباشید می‌گویم که شهامت داشت و از چند بازیکن جوان استفاده کرد. آبی‌ها باید امروز جشن بگیرند، چون بازی شرافتمندانه‌ای را امروز دیدیم.»


وی با اشاره به یکی از آیه‌های قرآن کریم گفت: «خدا را شاکرم با آنکه خسته بودیم، بازیکنانم مردانه بازی کردند. نقطه عطف آذربایجان بازی امروز بود که پیروز شدیم و توانستیم از شرافت آذربایجان دفاع کنیم، ولی من به خاطر اتفاقات امروز متاسفم. این اداها دیگر چیست؟ آقایان و ناظران همه چیز را دیدند و می‌توانند شهادت بدهند.»


قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره درگیری با رحمتی عنوان کرد: «حرف‌هایم را زدم و دیگر ادامه نمی دهم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته