دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اتاق بازرگانی تهران خبر داد؛

حضور هیات تجاری از جمهوری باشقیرستان فدراسیون روسیه در تهران

حضور هیات تجاری از جمهوری باشقیرستان فدراسیون روسیه در تهران
یک هیات تجاری از جمهوری باشقیرستان فدراسیون روسیه به سرپرستی رادی خابیروف، رئیس جمهوری این ایالت و با همراهی برخی از وزرای اقتصادی و نیز فعالان اقتصادی در تهران حاضر می شوند.
کد خبر : 835557

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا به نقل از اتاق بازرگانی تهران،در راستای افزایش مراودات تجاری و افزایش ارتباط تجاری با روسیه هیئتی از فدراسیون باشقیرستان این کشور در تهران حاضر می شوند.

یک هیات تجاری از جمهوری باشقیرستان فدراسیون روسیه به سرپرستی رادی خابیروف، رئیس جمهوری این ایالت و با همراهی برخی از وزرای اقتصادی و نیز فعالان اقتصادی در حوزه‌های نفت و گاز و تجهیزات مرتبط، صنایع روشنایی و دکوراسیون داخلی، محصولات کشاورزی و ماشین‌آلات، مشتقات نفتی، پلیمر و پلاستیک، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، حمل‌ونقل و لجستیک، چوب، صنایع معدنی، خودرویی و قطعات یدکی و ... به منظور دیدار و مذاکره با فعالان اقتصادی عضو اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، در ساعت ۱۷ روز دو‌شنبه مورخ ۲۲ اسفندماه ١٤٠١ در هتل اسپیناس خلیج فارس واقع در بلوار کشاورز حضور بهم می رسانند.

گفتنی است بعد از جنگ روسیه و اکراین و تحریم های همه جانبه ی روسیه توسط کشورهای غربی، این کشور به سمت کشورهای شرقی متمایل گشته و در پی این است تا حجم تجارت خود با این کشورها را افزایش دهد.

 



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته