دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1401 - 18:40
بعداز فینالیست شدن درلیگ برتر والیبال

کنایه های کاپیتان هراز آمل به حضرت پور: این رفتارها قشنگ نیست

کنایه های کاپیتان هراز آمل به حضرت پور: این رفتارها قشنگ نیست
کاپیتان تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: اینگونه رفتار‌ها از بازیکن ملی‌پوش قشنگ نیست و امیدوارم دیگر چنین حاشیه‌ها و برخورد‌هایی ایجاد نشود.
کد خبر : 835331

به گزارش خبرگزاری آنا، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان امروز (جمعه ۱۲ اسفند) با دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار دور برگشت تیم لبنیات هراز آمل به مصاف پیکان رفت و سه بر یک حریف را شکست داد تا با دو برد متوالی مقابل این تیم به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر معرفی شود.

رضا قرا کاپیتان تیم لبنیات هراز آمل پس از پیروزی برابر حریف اظهار داشت: مسابقه همیشه برد و باخت دارد و ممکن بود نتیجه مسابقه امروز برعکس شود، اما بازیکنان ما خوب بازی کردند و توانستیم مسابقه را برده و به فینال راه یابیم.

وی ادامه داد: در انتهای مسابقه اتفاقاتی رخ داد که قشنگ نیست. چه تماشاگران پیکان چه لبنیات هراز همگی مردم ایران و عاشق والیبال هستند و این حرکت‌ها قشنگ نیست. اینگونه رفتار‌ها از بازیکن ملی‌پوش قشنگ نیست و امیدوارم دیگر چنین حاشیه‌ها و برخورد‌هایی ایجاد نشود.

قرا در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان لبنیات حرکتی انجام ندادند و واکنش بازیکنان پیکان و لیبروی آن‌ها بود. ما به سمت جایگاه تماشاگران حریف نرفتیم. نباید به سمت سکو‌های تماشاگران لبنیات هراز آمل می‌رفتند و از جوانی که تازه ابتدای راهش است، این رفتار قشنگ نیست.

در پایان دیدار تیم‌های پیکان تهران و لبنیات هراز آمل یکی از بازیکنان پیکان در اعتراض به شعار‌های تماشاگران منسوب به نماینده آمل وارد جمع آن‌ها شد و این موضوع با دخالت نیروی انتظامی به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته