دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1401 - 23:03
مبلغ بین‌المللی اسلام:

عظمت الگوهای شیعه و زندگی انبیا، متعالی و فراگیر است

عظمت الگوهای شیعه و زندگی انبیا، متعالی و فراگیر است
سهیل اسعد عنوان کرد: عظمت الگوهای شیعه و تمام ذرات زندگی انبیا، کامل، متعالی و فراگیر است.
کد خبر : 835216

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، سهیل اسعد مبلغ بین‌المللی اسلام در مراسم اولین جشنواره کتاب سال مهدوی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با حضور مسئولان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در سن ۲۴ سالگی برای نخستین بار سفر تبلیغی معرفی اسلام به کشور شیلی داشتم.

این مبلغ بین‌المللی اسلام با تاکید بر اینکه در فضای بسیار دشوار که اسلام مجهول و اطلاعات مردم غرب از اسلام بسیار اشتباه بود در این راه گام برداشتم، افزود: این امر برای جوانی که تنها یک سال در حوزه تحصیل کرده بود امری بسیار مهم به شمار می آمد.

این فعال فرهنگی و مبلغ بین‌المللی اسلام از کشور آرژانتین با بیان اینکه در کنار منطقی که اسلام و مکتب شیعه دارد و  قوت فکری مکتب شیعه در مقابل مکاتب غیر از مکتب اهل بیت دارای ضعف هستند، تصریح کرد:  تناقض در تفکر غیر از شیعه برای بنده محرز و آشکار بود.

سهیل اسعد با تاکید بر اینکه افراد کمونیست و ملحد با تحقیق تغییر مذهب داده اند، خاطر نشان کرد: عظمت الگوهای شیعه و تمام ذرات زندگی انبیاء کامل متعالی و فراگیر است.

این فعال فرهنگی و مبلغ بین‌المللی اسلام از کشور آرژانتین با اشاره به جوانان غرب که برای هر بُعدی یک رهبر دارند و از آنان به عنوان الگو استفاده می کنند، خاطر نشان کرد:  مشکل غرب آنست که نمی تواند تمدن منسجمی را بسازد.

وی با تاکید بر اینکه مسئله امامت و ولایت مهم‌ترین تناقض در مسئله ایمان است، اظهار کرد: عظمت الگوها در دین مبین اسلام با دیگر ادیان بسیار زیاد است زیرا در دین اسلام، قرآن یک الگو الهی و ارزشمند است. 

 سهیل اسعد ضمن ابرار نگرانی از انتخاب الگوهای مختلف توسط جوانان در ادیان مختلف، گفت: در دیگر ادیان برخی از افراد الگوهای بسیاری را برای خود انتخاب می‌کنند که می‌تواند به شدت مخبرب بوده و جامعه را منحرف کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته