دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1401 - 09:00
در خانه تمریناتم را پیگیری می‌کنم

سوادکوهی: مسئولان شهرم در زمان بستری شدنم پیگیر من نبودند/ می‌خواهم بار دیگر جردن را شکست دهم

سوادکوهی: مسئولان شهرم در زمان بستری شدنم پیگیر من نبودند  می‌خواهم بار دیگر جردن را شکست دهم
ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: متاسفانه مسئولان شهرم در مدتی که در بیمارستان بستری بودم با من تماسی نداشتند تا جویای احوالم شوند.
کد خبر : 835156

علی سوادکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص شرایط خودش پس از بستری شدن در بیمارستان اظهار داشت: پس از اینکه چند روزی در بیمارستان بستری بودم اکنون حالم خوب شده است و با کادرفنی هماهنگ کردم تا در اردوها نباشم و فعلأ در خانه تمرین می‌کنم. برای مدت طولانی در چند مسابقه سخت از جمله جام‌جهانی، لیگ و تورنمنت زاگرب حضور پیدا کردم و هم در اردوها بودم و همین موارد باعث شد تا بدنم دچار خستگی و ضعف شود و از لحاظ روحی و روانی هم دچار افت شوم.

وی افزود: خداراشکر اکنون وضعیتم رو به پایداری است و در خانه تمرینات خودم را برای حضور در جام تختی پیگیری می‌کنم. فعلأ آمادگی من در حد نرمال است و سعی خواهم کرد تا پیش از مسابقات به فرم ایده‌آل برسم تا بتوانم در حد نام سوادکوهی با رقبایم کشتی بگیرم. تمام تمرکزم در این است تا بتوانم در این مسابقه مهم نفر نخست شوم تا بعد از آن هم با محمد نخودی دیگر عنوان‌دار کشورمان مصاف دهم. امیدوارم هر کسی که لایق بود و بهتر کار کرد به دوبنده تیم ملی برسد.

ملی‌پوش کشتی آزاد در مورد اینکه در مدت حضورش در بیمارستان آیا مسئولان هیات کشتی مازندران جویای احوال او شدند یا خیر، گفت: متاسفانه نه تنها از طرف مسئولان کشتی استان مازندران تماسی نداشتم بلکه حتی هزینه‌هایم را هم خودم از جیب متقبل شدم. انتظار داشتم با من یک تماس بگیرند یا که به بیمارستان بیایند و از نزدیک جویای حالم قرار بگیرند. به عنوان عضو کوچکی از خانواده کشتی مازندران توقع داشتم به دیدن من بیایند.

سوادکوهی درباره کادرفنی تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه کادرفنی و سرمربی قابل احترامی داریم و همه ما او را دوست‌ داریم. امیدوارم در سال آینده اتفاقات خوبی برای من رقم بخورد و بتوانم با کسب نتایج خوب زحمات او را جبران کنم.

وی با اشاره به اینکه تلاش خواهم کرد تا دوباره بتوانم در مسابقات جهانی باروز را ببرم، گفت: ابتدای امر خیلی خوشحالم که توانستم هم سیداکوف و هم جردن باروز را که جزو بهترین‌های هستند ببرم. امیدوارم بتوانم در فینال بزرگترین رویداد جهانی مقابل جردن قرار بگیرم و بار دیگر او را شکست دهم تا هم باعث خوشحالی مردم شوم و هم نشان دهم آماده و سرحال برای رسیدن به کسب سهمیه المپیک هستم. تمام هدف ما ورزشکاران خوشحال کردن دل مردم است زیرا ما هر چه داریم از لطف و محبت آنها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته