دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور مسئولان؛

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد سیستان و بلوچستان معرفی شد

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد سیستان و بلوچستان معرفی شد
سرپرست جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 835124

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زاهدان، آیین معارفه سرپرست جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با حضور حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و حجت‌الاسلام عبدالله میری به‌عنوان سرپرست جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این آیین اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره به مدیریت مدیران انقلابی و پای کار تأکید داشته و دارند که راه عبور از بحران‌های داخلی و بین‌المللی بینش مدیریت ایرانی اسلامی است و تبیین این بینش ارزنده که در تراز انقلاب اسلامی بوده، جهاد است و می‌تواند مشکلات جامعه را رفع کند، یعنی این اندیشه و نگاه کاملاً استراتژیک و راهبردی بوده و برای آینده ایران اسلامی مفید است.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان معرفی شد

وی با توجه به شناختی که از زنده‌یاد حجت‌الاسلام موحد به دلیل همکاری چند ساله با وی داشت، ادامه داد: مرحوم موحد از شاخصه‌های مدیریتی بالایی برخوردار بود، حسن خلق، شکیبایی، ارتباط مؤثر با دانشجویان، کارکنان و استادان، مشارکت و مدیریت امور خیریه، دغدغه‌ دیدار از خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان، ارائه نقطه نظرات خلّاقانه به همراه پایبندی به اعتقادات دینی از جمله ویژگی‌های مرحوم موحد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه مکانی قابل اعتماد و محرم برای بازگویی مشکلات است و در حقیقت بازوی اجرایی پرقوتی است که هم نظام‌مند است و هم در مسیر نظام و این دو شاخصه موجب می‌شود تا رؤسای واحد‌ها برای تصمیم‌گیری در امور فرهنگی با اعتماد به نفس بیشتری گام بردارند.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان معرفی شد

اکبری‌زاده، طلیعه حضور حجت‌الاسلام عبدالله میری را در جایگاه جدید برای استان سیستان و بلوچستان غنیمت و مایه‌ خیر و برکت دانست و از خداوند منان همنشینی با ائمه اطهار علیهم‌السلام را برای زنده یاد موحد آرزو کرد.

معاون آموزشی مراکز آموزشی حوزه‌های علمیه استان سیستان و بلوچستان هم بیان کرد: سابقه و عملکرد حجت‌الاسلام عبدالله میری در حوزه‌های مختلف مدیریتی نشان داده که وی فردی موفق و خود ساخته است.

حجت‌الاسلام عبدالواحد بامری، حضور مؤثر مرحوم حجت‌الاسلام میری در مجموعه دفتر نهاد دانشگاه فرهنگیان، حضور مفید و ارزشمند در دفتر نهاد دانشگاه زابل، ریاست دفتر نهاد دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان را گوشه‌ای از فعالیت‌هایی عنوان کرد که مرحوم میری با تعهد کامل در دانشگاه‌ها به عهده داشت.

**دین بهترین هدیه خداوند برای انسان‌هاست

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان هم گفت: بهترین هدیه‌ای که خداوند توسط انبیا برای ما فرستاده، دین است و هیچ نعمتی ارزشمند‌تر از دین نیست، دین، عقل و حیا پیشنهادهای خداوند متعال به حضرت آدم برای سعادتمندی بود و در روایات آمده که اگر تعارضی بین جان فرد و ثروت او پیش آمد باید ثروتش را خرج کند تا جان را نجات دهد، اما اگر تعارضی بین دین فرد و جان فرد به وجود آمد واجب است جان را بدهیم و دین‌مان را حفظ کنیم.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان معرفی شد

شریفانی تشریح کرد: دین اگر باشد همه چیز هست، درغیراینصورت انسان در سردرگمی و گمراهی سیر می‌کند.

وی گفت: در قرآن چهار بار تأکید شده که تمام وجود و ثروت خود را خرج دین کنید، دین در فطرت انسان‌هاست و در دانشگاه با فطرت و سرشت جوانان، ذات پاک و منش درست این قشر که از محیطی کوچک‌تر وارد محیط بزرگ شده‌اند سرو کار داریم، بنابراین باید در سایه ولایتمداری و تبیین دین و امور جهادی جوانان را رهنمون کنیم.

به گزارش آنا، پیش از این حجت‌الاسلام رضا موحد به‌عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کرد که متأسفانه در سانحه تصادف ندای حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب