دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1401 - 15:09
در بازه زمانی دوماهه صورت گرفت؛

دریافت ۷ مجوز از سوی معاونت امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد

دریافت ۷ مجوز از سوی معاونت امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد
معاون امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در امور بین‌الملل دانشگاه گام‌های مهمی برداشته شده و در مدت زمان دو ماه توانستیم هفت مجوز را دریافت کنیم.
کد خبر : 835108

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، جلال درخشه در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اظهار کرد: استان خراسان مهد فرهنگ و سنت‌های نیکو بوده و جایگاه ارزشمندی را در تاریخ فکری و فرهنگی کشور دارد و یکی از متغیر‌های فرهنگ ما زبان بوده که این زبان از این استان طلوع کرده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۱۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های جشنواره سراسری امامت و مهدویت را برگزار کردند، یکی از اهداف برگزاری این جشنواره، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین اقشار جامعه است.

معاون امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اراده بسیار خوبی از سوی رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی برای گسترش اینگونه فعالیت‌ها وجود دارد و برگزاری این امر فرهنگی با عنوان امامت و مهدویت که با یک امر مقدس عجین شده، موجب ایجاد وفاق، همدلی و یکپارچگی شده است.

درخشه بیان کرد: نتایج ارزشمند این جشنواره‌ها مرهون تلاش‌ها و تلاش افرادی است که شبانه‌روز برای به ثمر نشستن برنامه پای کار بوده‌اند.

درخشه با اشاره به پیگیری‌های لازم درباره حوزه بین‌الملل واحد‌های دانشگاهی خاطرنشان کرد: در امور بین‌الملل گام‌های مهمی برداشته شده و در مدت زمان دو ماه توانستیم هفت مجوز را دریافت کنیم.

وی، به ثمر نشستن امور را در دو مقوله مهم استواری و جدی گرفتن فعالیت‌ها عنوان کرد و افزود: در بدو امر باید فعالیت‌ها شفاف و استوار در دست گرفته و پایه‌ریزی امور با قوت و قدرت گذاشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته