دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
موسوی در گفتگو با آنا خبر داد:

جمع آوری متکدیان وظیفه شهرداری نیست

جمع آوری متکدیان وظیفه شهرداری نیست
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: ماموریتی به یگان حفاظت شهرداری تهران درباره جمع آوری یا ساماندهی متکدیان واگذار نشده است و اگر از فردا بگویند که مسئولیت جمع آوری معتادان متجاهر و متکدیان با این مجموعه است ما این کار را انجام خواهیم داد.
کد خبر : 835045

سیدهادی موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: ما در یگان حفاظت شهرداری تهران تا امروز ماموریتی در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر و متکدیان سطح شهر نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: ماموریتی به یگان حفاظت شهرداری تهران درباره جمع آوری یا ساماندهی متکدیان واگذار نشده است و اگر از فردا بگویند که مسئولیت جمع آوری معتادان متجاهر و متکدیان با یگان حفاظت است ما این کار را انجام خواهیم داد.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود سردار رادان جمع آوری متکدیان را وظیفه شهرداری عنوان کرده است حتما یک تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و پلیس صورت گرفته است که این وظیفه را به ما سپرده است و اگر به ما ابلاغ شود و تفاهم ایجاد شود در این حوزه انجام ماموریت خواهیم کرد.

موسوی تاکید کرد: شهرداری تا امروز به ما در یگان حفاظت ابلاغیه‌ای درباره جمع آوری متکدیان از اماکن شلوغی، چون مترو، بازار و ... به ما نداده است و حتما در حوزه خود از ظرفیت شهربان و حریم بان یا واحد انتظامات مترو استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته