دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1401 - 16:07
با امضای تفاهم‌نامه همکاری؛

طرح ملی توانمندسازی مهارتی دانشجویان در اصفهان شتاب می‌گیرد

طرح ملی توانمندسازی مهارتی دانشجویان در اصفهان شتاب می‌گیرد
تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان در راستای طرح ملی توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به امضا رسید.
کد خبر : 834843

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اصفهان، تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان در جلسه‌ای با حضور پیام نجفی رئیس این دانشگاه و آرش اخوان مدیرکل این اداره برای مدت سه سال میان طرفین منعقد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این جلسه اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای طرح ملی توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال به امضا رسید.

پیام نجفی افزود: این تفاهم‌نامه که در راستای اجرای برنامه‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در زمینه «برنامه اشتغال فراگیر» تنظیم شده، اهدافی ازجمله فراهم‌سازی بستر‌های اشتغال مولد دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی، توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام مأموریت‌ها را در بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته