دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1401 - 11:59
اعلام آرای جدید کمیته وضعیت بازیکنان

استقلال در چند پرونده محکوم شد

استقلال در چند پرونده محکوم شد
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درخصوص پرونده‌های مختلف اعلام کرد.
کد خبر : 834760

به گزارش خبرگزاری آنا، با توجه به شکایت محمدطا‌ها فراهانی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت محمد حسینی از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت محمدمهدی محبی از باشگاه پیکان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۶ میلیون و ۳۲۸ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت محمدرضا مهدی زاده از باشگاه سپاهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۱۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت محمدحسین باباگلی از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۱ میلیون و ۷۱۹ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت مهدی علی مرادپور از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت هومن مسعودی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۰ میلیون و ۲۷۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت محمد ابراهیمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۴۹ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۵ میلیون و ۵۸ هزار و ۱۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۵۹ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت محمد اسمعیل وطن‌خواه از باشگاه مس سرچشمه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شایت سعید مرتضوی از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۹ میلیون و ۸۲۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت فرشید پاداش از باشگاه شهرداری آستارا، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته