دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1401 - 10:50
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت؛

کمک مولدسازی به ۱۸۴ محله محروم از سرانه ها

کمک مولدسازی به  ۱۸۴ محله محروم از سرانه ها
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وجو ۱۸۴ محله محروم از سرانه ها گفت: ۴.۲ همت برای رسیدن به سرانه ها در تهران نیاز داریم و اگر مولدسازی دولت عملیاتی شود، اتفاق مبارکی در شهر خواهد افتاد. 
کد خبر : 834729

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از هم افزایی موجود برای بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران با اشاره به موضوع مولدسازی، اظهار کرد: مولدسازی در دولت با مولدسازی در شهرداری کاملا متفاوت است.

وی افزود: دولت به دنبال این است که از امکانات برای ظرفیت سازی استفاده کند و از طرفی بدهی هایی دارد و پیشنهاد من این است که دولت برای مولدسازی به ظرفیت شهر و تسویه بدهی ها اقدام و هزینه ها را برای پروژه های عمرانی صرف کند.

سروری با بیان اینکه کشور دو هزار و ۲۰ محله و تهران ۱۸۴ محله محروم از سرانه ها دارد، خاطرنشان کرد: ۴.۲ همت برای رسیدن به سرانه ها در تهران نیاز داریم و سازمان نوسازی اعلام کرده که زمین ها را مولدسازی خواهد کرد و از این مسیر سرانه هایی که به دولت مرتبط است که آقای مخبر این موضوع را پذیرفته و اگر عملیاتی شود، اتفاق مبارکی در شهر خواهد افتاد. 

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه حضور آقای مخبر در نمایشگاه شهر آفتاب مهر تأییدی بر برگزاری نمایشگاه ها در این مجموعه است، اظهار کرد: امیدواریم به زودی تفاهم نامه ها عملیاتی شود؛ قرار بود در تبصره ها برای شهر آفتاب رقم بیشتری در نظر بگیریم که شاید به فراموشی سپرده شد و امروز باید به آن پرداخته شود که بتواند کارها را جلو ببرد.

سید احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به وضعیت کمیسیون ماده هفت باغات، اظهار کرد: از زمان معرفی اعضای کمیته هنوز زیرساخت کمیته ماده هفت مناطق تشکیل نشده و بر سااس سلایق هر روز فرآیندها عوض می شود و به جز نارضایتی مردم در روزهای پایانی سال چیزی را به دنبال نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردم عصبانی هستند و تماس های مکرری دارند، یادآور شد: از سازمان بوستانها تقاضا داریم بر اساس آیین نامه پیش از پایان سال اهتمام جدی کند و برنامه پرداخت عوارض به سال آینده موکول نشود و حق الناس برگردن شهرداری باقی نماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته