دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1401 - 10:41
مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد ممسنی مطرح کرد؛

تربیت نسل‌های آینده با ترویج فرهنگ ایثارگری

تربیت نسل‌های آینده با ترویج فرهنگ ایثارگری
حجت‌الاسلام رضا شمس‌الدینی با بیان اینکه دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران مایه عزت و سربلندی ماست، گفت: ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری تأثیر بسزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور دارد.
کد خبر : 834691

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ممسنی به مناسبت بزرگداشت اعیاد شعبانیه، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با خانواده جانبازان عبدالحسین جمشیدی، سید علی اکبر حسینی و هوشنگ کریمی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس اداره امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در این دیدار با ادای احترام به مقام جانباز و این خانواده اظهار کرد: دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران مایه عزت و سربلندی ماست و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری تأثیر بسزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور دارد.

حجت‌الاسلام رضا شمس‌الدینی اضافه کرد: خانواده جانبازان و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و این دیدار‌های معنوی و فرهنگی موجب عزت و سربلندی و پالایش روح انسان می‌شود.

تربیت نسل‌های آینده با ترویج فرهنگ ایثارگری

وی بر ضرورت تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و تکریم از جانبازان و ایثارگران تأکید کرد و افزود: جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس به‌عنوان اسطوره استقامت، صبر و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی و اذهان ثبت شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.

وی با بیان اینکه شهدا و جانبازان از همه هستی خود گذشته تا امنیت و آرامش رابرای ما به ارمغان آورند افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است.

شمس‌الدینی بیان کرد: امیدواریم توفیق خدمت به خانواده‌ها شهدا و جانبازان را به معنای واقعی داشته باشیم و در پیشگاه خداوند شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم.

به گزارش آنا، دو نفر از جانبازان دانشجو و دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته