دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1395 - 15:13
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران :

هیچ گونه غذایی در فضای نمایشگاه کتاب پخت نمی‌شود/ حضور 10برند معتبر غذایی کشور در شهر آفتاب

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره تامین نیازهای موجود در شهر آفتاب در خصوص تامین غذا و نوشیدنی گفت: در هفتاد و پنج نقطه توزیع غذا‌، تنقلات و آب صورت می‌گیرد به طوری که هیچ‌گونه غذایی در این فضا پخته نمی‌شود بلکه تمام مواد غذایی به صورت نیمه آماده و یا آماده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
کد خبر : 83469

به گزارش گروه اجتماعی آنا از تهران سما، رضا قدیمی درباره تامین نیازهای موجود در شهر آفتاب در خصوص تامین غذا و نوشیدنی افزود: در هفتاد و پنچ نقطه توزیع غذا‌، تنقلات و آب صورت می‌گیرد بهطوریکه هیچگونه غذایی در این فضا پخته نمی‌شود بلکه تمام مواد غذای به صورت نیمه آماده و یا آماده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.


وی افزود: تنها 10برند که دارای آشپزخانه صنعتی، امکانات حمل و نقل بهداشتی و نیروی انسانی ماهر بودند در جریان مزایده توانستند قرار داد 10 روزه برای ارائه محصولات خود در نمایشگاه شهر آفتاب را داشته باشند و این در حالی است که در دو لایه یعنی شبکه بهداشت جنوب تهران و تیم نظارت شرکت ساماندهی از عملکرد آن‌ها نظارت به عمل می‌آورد.


حضور ناوگانی از 150 چرخ دستی


قدیمی به حضور ناوگانی از 150 چرخ دستی در مجموعه شهر آفتاب اشاره کرد و گفت:این افراد داری یونیفرم خاص هستند و چرخ دستی آن‌ها پلاک گذاری شده است و برای هر جابهجای قبض 5 هزارتومانی صادر می‌شود.


مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با بیان این که 7 ایستگاه صدور قبض در نزدیکی ورودی درهای سالن ها پیش بینی شده است،افزود: تعدادی چرخ غیر مجاز در مجموعه حضور پیدا کرده بودند که بلافاصله جمع آوری شده‌اند چرا که چرخدارهای حاضر در نمایشگاه در خصوص حضور در نمایشگاه آموزش دیده‌اند.


قدیمی درباره میزان توزیع آب در شهر آفتاب گفت: روزانه 500تا 700هزار بطری آب در نمایشگاه توزیع می شود و این در حالی است که طی روز پنچ شنبه یک میلیون بطری آب سرد در نمایشگاه توزیع شد.


وی اعلام کرد: 12 غرفه به صورت اختصاصی برای بازدید کنندگان از نمایشگاه شهر آفتاب آب توزیع می‌کنند و نرخ هر بطری آب 500 تومان تعیین شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته