دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1401 - 20:00
از نبودن گل محمدی در فهرست تعجب کردم

بیرانوند: با احترام به تاج اما این کارها شو بود+ فیلم

بیرانوند: با احترام به تاج اما این کارها شو بود+ فیلم
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانستم که گل‌محمدی جزو لیست نهایی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی نیست.
کد خبر : 834633

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا بیرانوند پس از پایان دیدار پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان ودرباره پنالتی که مهار کرد، اظهار داشت: بازی خوبی بود و در همان دقایق ابتدایی یک موقعیتی به تیم حریف دادیم که تبدیل به پنالتی شد اما خداراشکر تبدیل به گل نشد. پس از آن بازی را در دست گرفتیم. بازی مهمی بود زیرا نیاز مبرم به این بُرد داشتیم. 2 یا 3 بازی در لیگ بود که امتیاز از دست داده بودیم و این دیدار مهم بود که ببریم. اکنون هم باید خودمان را برای دیدار با تراکتور آماده کنیم.

وی درباره صحنه‌ای که پاس فرجی برای او تبدیل به موقعیت گل برای تیم حریف شد، گفت: یک اتفاقی رخ داده و خداراشکر می‌کنم که سالیان قبل در ایران نبود که با گلر بازی کنند هر چند که تیم‎های اروپایی این کار را با دروازه‌بان خودشان انجام می‌دهند. خیلی خوشحالم که این اتفاق را خودم در ایران شروع کردم و اکنون می‌بینم گلرهای دیگر دارند این کار را انجام می‌دهند و به آنها تبریک می‌گویم و باید همینطوری رو به جلو بروند و امیدوارم اتفاقی بیفتد که گلرهای ما هم بتوانند به این شکل بازی کنند. زیرا تمام تیم‌های اروپایی با دروازه‌بانان خودشان بازی می‌کنند و شما هیچوقت ندیدید که دروازه‌بان پاس اشتباه ندهد و این جزو لاینفک فوتبال است. باید همین روند را ادامه دهیم و به نظرم به فوتبال ما کمک زیادی کرده است. خداراشکر می‌کنم چیزی از آنسوی مرزها آوردیم تا در اینجا مورد استفاده قرار گیرد.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب سرمربی تیم ملی و اینکه چرا یحیی در این لیست جایی ندارد، عنوان کرد: خوب تمام مربیان ایران مربیان بزرگی هستند من خودم تعجب نکردم چرا یحی جزو لیست نباشد البته طبیعی بود او در لیست نباشد و من از آن خبر داشتم. ولی به نظرم اتفاق خوبی نبود. شما وقتی از مربیان برنامه بخواهید یعنی هیچ برنامه‌ای برای مربیان ایران ندارید. با تمام احترامی که برای تاج قائلم اما به نظرم همه این کارها «شو» بود! باید هر چه زودتر سرمربی تیم ملی انتخاب شود. الان تنها تیمی که سرمربی ندارد ما هستیم. 

بیرانوند در مورد اینکه به نظرش از بین کسانی که باقی مانده‌اند چه کسی می‌تواند سرمربی تیم ملی شود، اظهار کرد: الان فقط نکونام مانده است، او یک کاپیتان قوی بود و رکورددار بازی ملی در فوتبال ایران هم است. به نظرم او انتخاب خوبی است در بین کسانی که باقی مانده‌اند. باید تاج امشب تصمیم بگیرد و فردا سرمربی را انتخاب کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته