دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1401 - 17:59
حاشیه بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان

شعار علیه عنایتی/غیبت بازیکن نفت به دلیل سربازی یا دانشگاه؟+ فیلم

شعار علیه عنایتی غیبت بازیکن نفت به دلیل سربازی یا دانشگاه؟+ فیلم
هواداران تیم پرسپولیس در جریان نیمه اول علیه سرمربی استقلالی نفت مسجد سلیمان شعار دادند.
کد خبر : 834610

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

*اگرچه نیمکت نشینان پرسپولیس و همچنین یحیی گل‌محمدی استقبال گرمی از رضا عنایتی داشتند اما طرفداران پرسپولیس علیه سرمربی نفت شعار دادند.

*سید جلال حسینی که در دیدار گذشته به میزبانی ورزشگاه آزادی برای حضور در جایگاه ویژه هم مشکل داشت امروز بدون مشکل با حضور در این جایگاه بازی را تماشا کرد.

*علی نعمتی، مدافع مصدوم سرخپوشان با حضور روی سکوها تیمش را همراهی خواهد کرد.

*میثم نقی‌زاده و امیرحسین کریمی از نفت مسجد سلیمان با حضور روی سکوها بازی را مشاهده می‌کنند. از نقی زاده دلیل عدم حضور در بازی پرسیده شد که گفت مشکل دانشگاه دارد و سه روز دیگر حل می شود اما قبل از او نقی زاده به شوخی یا واقعی گفت مشکل سربازی دارد!

*افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس از سوی تماشاگران به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

*محمد خرم‌حسینی، هافبک نفت مسجد سلیمان به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست به بازی ادامه بدهد و در دقیقه 30 با حسین شنانی تعویض شد. پیمان میری هم با آسیب‌دیدگی از زمین خارج شد و رضا دهقانی به جای او وارد بازی شد.

*رضا عنایتی، سرمربی تیم نفت نسیت به عملکرد کوپال ناظمی در جریان نیمه اول اعتراض داشت که داور مسابقه برای لحظاتی با او گفت‌وگو کرد و به او تذکر داد.

* بعد از گل دوم پرسپولیس هواداران یحیی گل محمدی را به شدت تشویق کردند.

 
 
 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته