دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1401 - 10:01
نامشخص بودن تمدید قرارداد با چیریچ

شرایط سخت تیم ملی واترپلو برای حضور در سنگاپور/ بالا رفتن ارز کار دست فدراسیون‌ها داد

شرایط سخت تیم ملی واترپلو برای حضور در سنگاپور  بالا رفتن ارز کار دست فدراسیون‌ها داد
مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو سخت در تلاش هستند تا شرایط را برای اعزام تیم ملی واترپلو به انتخابی لیگ جهانی فراهم کنند.
کد خبر : 834516

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نخستین رقابت پیش‌روی تیم ملی واترپلو پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا که با کسب عنوان چهارمی همراه بود بنا بر تصمیم گرفته شده حضور در مسابقات انتخابی لیگ جهانی واترپلو است.

این در حالی است که طبق برآوردی که مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو داشته‌اند تهیه بلیت برای ملی‌پوشان در روز 29 اسفند ماه سال جاری و با سایر مسائل از جمله هزینه اسکان و .... به مبلغی در حدود چهل و پنج هزار دلار می‌رسد.

از طرف دیگر با توجه به کمبود وقت و همچنین پایان لیگ مسئولان فدراسیون سخت در تلاش هستند تا بتوانند شرایط را برای اعزام تیم به سنگاپور فراهم کنند اما همه چیز منوط به رسیدن بودجه مورد نیاز برای اعزام تیم به این رقابت مهم است.

با توجه به اینکه مسئولان ایران برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند چنانچه نتوانند در این رقابت‌ها شرکت کنند طبق قانون و براساس ضوابط ممکن است با جرایم مالی سنگینی مواجه شوند.

از طرف دیگر هم قرارداد چیریچ با تیم ملی واترپلو تا اواسط فصل بهار اعتبار دارد و تمدید دوباره با این مربی سرشناس صربستانی منوط به این است که هم مسئولان فدراسیون بتوانند از لحاظ مالی حقوق مناسبی به او پرداخت کنند و هم بتوانند تمام توقعات و برنامه‌هایی که چیریچ برای تیم ملی تا پیش از بازی‌های آسیایی هانگژو مدنظر دارد را اجرایی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته