دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمپانی فیلمسازی برادران وارنر دست به کار شد؛

آغاز ساخت قسمت جدید «ارباب حلقه‌ها»

آغاز ساخت قسمت جدید «ارباب حلقه‌ها»
کمپانی فیلم سازی برادران وارنر قسمت جدید «ارباب حلقه‌ها» را می‌سازد.
کد خبر : 834167

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، مدیر عامل استودیوی فیلم سازی وارنر برادرز دیسکاوری، دیوید زاسلاف، اعلام کرد که رهبران تازه منصوب شده این استودیوی فیلم سازی، مایک دی لوکا و پم عبدی، قراردادی برای ساخت چندین فیلم بر اساس کتاب‌های تالکین محبوب منعقد کرده‌اند.

این پروژه‌ها توسط اسم جدید برادران وارنر، یعنی نیو لاین سینما، اجرا خواهند شد. سه گانه اول «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی پیتر جکسون به فروشی در حدود ۳ میلیارد دلار در سراسر دنیا دست یافت؛ سه گانه دوم جکسون درباره «هابیتِ» تالکین نیز به فروشی تقریباً برابر دست یافت.

هنوز اسم هیچ فیلم سازی در زمینه همکاری با این پروژه‌ها مطرح نشده است، اما در گفتگو با سایت ورایتی، پیتر جکسون و دستیار‌های اصلی‌اش، فران والش و فیلیپا بوینس، اعلام کردند که برادران وارنر و کمپانی امبریسر ما را در جریان هر اقدامی که انجام می‌دهند قرار می‌دهند.

لازم به ذکر است که دی لوکا و عبدی سال گذشته از استودیوی مترو گلدوین مه یر (ام جی ام) جدا شدند تا سکان هدایت استودیوی فیلمسازی برادران وارنر را به دست بگیرند. خروج آن‌ها از ام جی ام زمانی اتفاق افتاد که این استودیو توسط آمازون خریداری شد. این غول فناوری مالک حقوق تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها» است و تنها یک فصل از این سریال را با هزینه حدود ۴۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۲ تولید کرد.

هنوز اطلاعاتی درباره زمان شروع به کار پروژه منتشر نشده است. در سه گانه اول جکسون بازیگرانی همچون الیجا وود، یان مک کلن، لیو تایلر، ویگو مورتنسن، شون آستین، و کیت بلانشت بازی می‌کردند. آن سه گانه نامزد دریافت ۳۰ جایزه اسکار شد و ۱۷ جایزه را به  دست آورد، از جمله اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۰۳ برای «ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه».

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته