دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1401 - 22:52
در پی جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس؛

فلسطین از شورای امنیت برای برگزاری نشست فوق‌العاده درخواست داد

فلسطین از شورای امنیت برای برگزاری نشست فوق‌العاده درخواست داد
در پی جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس، نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل از شورای امنیت خواست تا نشست فوق العاده برای درخواست حمایت بین‌المللی از مردم فلسطین برگزار کند.
کد خبر : 833632

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، «ریاض منصور» نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل در ادامه سخنان خود گفت: رایزنی‌ها را با رئیس شورای امنیت در مورد چگونگی حفاظت از مردم فلسطین آغاز کرده‌ایم.

وی اعلام کرد که با احتساب جنایت تازه رژیم صهیونیستی نابلس، تعداد شهدا از ابتدای سال جاری میلادی به ۶۱ نفر از جمله ۱۲ کودک رسیده است.

نماینده فلسطین تصریح کرد: ما از شورای امنیت سازمان ملل خواستیم جلسه فوق العاده برای درخواست حمایت بین المللی از مردم فلسطین برگزار کند.

ریاض منصور افزود: رایزنی‌ها را با رئیس شورای امنیت در مورد چگونگی حفاظت از مردم فلسطین آغاز کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: امروز نشستی با سفرای عرب برگزار می‌کنیم تا برای بحث و بررسی این اقدام در شورای امنیت سازمان ملل صحبت کنیم.

نماینده فلسطین در سازمان ملل تأکید کرد که امروز (چهارشنبه) جزییات کشتار نابلس و مطالبات مردم ما برای پایان دادن به کشتارها را به دبیرکل سازمان ملل منتقل کرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۰ نفر از فلسطینیان زخمی شده و ۱۰۲ نفر مجروح شده‌اند.

این جنایت تازه صهیونیست‌ها در نابلس، واکنش گروه‌های مختلف فلسطین را برانگیخت و اعلام کردند که تداوم آتش تجاوز و تشدید تنش‌ها در کرانه باختری،‌ رژیم اشغالگر را خواهد سوزاند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته