دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1401 - 19:31
بازیکن سپاهان پای من را لگد کرد

گولسیانی: پرسپولیس گزینه دیگری جز قهرمانی ندارد/ به خاطر حضورم در سپاهان خوشحالی نکردم

گولسیانی: پرسپولیس گزینه دیگری جز قهرمانی ندارد  به خاطر حضورم در سپاهان خوشحالی نکردم
مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت: همیشه بازی منصفانه انجام می‌دهم و همواره به بازیکنان حریف احترام می‌گذارم.
کد خبر : 833601

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، گئورگی گولسیانی در خصوص برتری پرسپولیس مقابل سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بالاتر از حد انتظار ظاهر شدیم و از این مرحله جام حذفی عبور کردیم. تیم کاملی بودیم و با احترام به حریف برنده شدیم. جشن پیروزی گرفتیم و تیم کاملی در بازی امروز بودیم. بازیکنان پرسپولیس امروز جنگنده و با نیروی بالا بازی کردند. انگیزه زیادی داشتیم و از این مرحله رد شدیم. به خاطر اینکه در سپاهان بازی کرده بودم بعد از گلزنی خوشحالی نکردم.

وی در مورد بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: بازی حساسی و بسیار سختی بود. اتمسفر زیبایی بر جو بازی حاکم بود. من عاشق این ورزشگاه و هوادارانش هستم. حس متفاوتی از فوتبال را در آن تجربه می‌کنم. 

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد دو گل حساس و خاصی که برای پرسپولیس به ثمر رساند و در بازی با پرسولیس هم دو گل زد، عنوان کرد: رازی در کار نیست. من در همه بازی‌ها تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین بازی را انجام می‌دهم و با قلبم بازی می‌کنم. خدا با من است و او عاشقم است. من خوش شانس هستم و او به من و تیمم کمک می‌کند. 

وی در مورد اینکه به نظرش پرسپولیس می‌تواند به صدر جدول لیگ برتر بازگردد، یادآور شد: ما برای بازی در لیگ خلیج فارس آماده هستیم و باید تلاش مضاعفی کنیم تا به صدر جدول بازگردیم. باید انگیزه خودمان را تقویت کنیم. برای بازی بعدی باید ۳ امتیاز را کسب کنیم. ما امتیاز‌های زیادی از دست دادیم و ۱۰ بازی مانده و باید متمرکز کنیم.

گولسیانی در خصوص درگیری بازیکنان پرسپولیس با علی‌نژاد بازیکن سپاهان تصریح کرد: اواخر بازی بود. من همیشه به همه بازیکنان احترام می‌گذارم. او پای من را لگد کرد و من از او پرسیدم که چرا به پای من ضربه زدی؟ من همیشه بازی منصفانه انجام می‌دهم و همواره به بازیکنان حریف احترام می‌گذارم. من به خاطر این ویژگی از سایر بازیکنان چنین احترامی را تقاضا می‌کنم.

مدافع گرجستانی پرسپولیس درمورد اینکه چه دیدگاهی در مورد ادامه رقابت‌های لیگ برتر دارد، هنوان کرد: من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. اگر بهترین بازی‌ها را ارائه دهیم، می‌توانیم قهرمان شویم.

گولسیانی در خصوص نقش طرفداران پرسپولیس در موفقیت‌های این تیم گفت: آنها هوادارانی خاص هستند و امروز هم ما را حمایت کردند. برای همین ما گزینه دیگری جز قهرمانی نداریم. هواداران نتیجه دیگری را از تیم ما قبول نمی‌کنند. پرسپولیس باید قهرمان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته