دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رییس جهاد دانشگاهی خطاب به معاونان پشتیبانی:

وضعیت استخدامی جهادگران و ایثارگران رصد و پیگیری شود

وضعیت استخدامی جهادگران و ایثارگران رصد و پیگیری شود
رئیس جهاد دانشگاهی خطاب به معاونان پشتیبانی این نهاد گفت: به فکر جهادگران و ایثارگران بوده و به آنها رسیدگی و وضعیت استخدامی آن‌ها را به خوبی رصد و پیگیری کنید. شفاف‌سازی از جمله وظایف مهم‌ پشتیبانی جهاد دانشگاهی است که باید به خوبی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر : 833502

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، حسن مسلمی نائینی، رییس جهاد دانشگاهی در مراسم افتتاحیه پانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پشتیبانی واحدها، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها، مراکز، پارک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تابعه جهاد دانشگاهی که صبح امروز (سوم اسفندماه) در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، با بیان اینکه حضور در بین همکاران پشتیبانی و روسای واحد‌های جهاد دانشگاهی را مغتنم می‌شماریم، گفت: از بازنشستگان جهاد دانشگاهی قدردانی می‌کنیم که با زحمات خود راه را برای حرکت در مسیر توسعه هموار کردند.

وی افزود: یکی از مسئولیت‌های سنگین در جهاد دانشگاهی، حوزه پشتیبانی و مالی است که کار‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

** در جهاد دانشگاهی، بحث رییس و کارمند وجود ندارد

رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به روایت زندگی مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی، مدیریت ایشان را مدیریتی دوست‌داشتنی عنوان کرد و گفت: یکی از نکات زندگی دکتر کاظمی آشتیانی، رفتار محبت‌آمیز با اعضا بود. در جهاد دانشگاهی، بحث رئیس و کارمند وجود ندارد. مسئولان جهاد به صورت جهادی عمل می‌کنند و حتی بهره کمتری نیز می‌برند.

 مسلمی نائینی تأکید کرد: عملکرد مسئولان گذشته جهاد بسیار موثر و اثرگذار بوده است. مرحوم کاظمی آشتیانی زمانی تمامی نیرو‌های خدماتی را در اتاق خود جمع و شخصا از آن‌ها پذیرایی کردند. در مسائل سیاسی نیز آن مرحوم علیرغم اینکه گرایشاتی داشتند، هیچ‌گاه منش خود را به دیگران تحمیل نکردند. امروز نیز ما دست تمامی افرادی که با گرایش‌های مختلف به فکر تلاش و خدمت جهادی هستند را می‌فشاریم.

رییس جهاد دانشگاهی افزود: تلاش و جهاد مرحوم  کاظمی آشتیانی وصف‌ناپذیر بوده و ایشان برخی طرح‌های نشدنی را به منصه ظهور رسانده و عملیاتی کرد. رعایت نظم و مقررات از دیگر ویژگی‌های مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی بود که باید سرلوحه کار ما باشد. دلیل اینکه برخی طرح‌های جهاد دانشگاهی به سرانجام نرسیده، همین عدم آشنایی با مقررات و نظم بوده است.

 مسلمی نائینی گفت: از مسئولان پشتیبانی درخواست می‌کنیم که در این روز‌ها به فکر جهادگران و ایثارگران بوده و به آن‌ها رسیدگی و وضعیت استخدامی آن‌ها را به خوبی رصد و پیگیری کنند. شفاف‌سازی از جمله وظایف مهم پشتیبانی جهاد دانشگاهی است که باید به خوبی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جهاددانشگاهی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته