دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1401 - 16:23
شهردار تهران:

‌می‌خواهیم فاصله سرانه ورزشی را جبران کنیم

‌می‌خواهیم فاصله سرانه ورزشی را جبران کنیم
شهردار تهران با اشاره به اینکه تلاش داریم فاصله سرانه ورزشی را جبران کنیم، گفت: به دنبال مردمی کردن ورزش هستیم و رقابت ورزشی از بطن جامعه تا سطح استان، کلانشهر و کلانشهر‌ها را داشته باشیم.
کد خبر : 833324

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین بهره برداری و عملیات احداث ۷ پروژه فرهنگی ورزشی که عصر امروز ۲ اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های ممتاز مجموعه شهرداری فعالیت در عرصه ورزشی است.

وی با بیان اینکه ورزش هم در بعد سلامت و حوزه‌های عمومی و هم در حوزه‌های قهرمانی و مدال آوری مورد توجه است گفت: بالغ بر ۳۸۴ مجموعه ورزشی، ۶۱ استخر و بیش از ۵۰ سالن در شهر تهران داریم. 

شهردار تهران گفت: مجموعه مدیریت شهری تلاش دارد از طریق سازمان ورزش و ظرفیت‌های خود در خدمت علاقه مندانی باشد که راه و رسم ورزش و فعالیت را دنبال می‌کنند.

زاکانی با بیان اینکه در این مجموعه ۳ سالن اسکواش افتتاح شد افزود: در شمال این مجموعه، ۲ مجموعه آبی نیز راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم فاصله سرانه ورزشی را جبران کنیم ادامه داد: به دنبال مردمی کردن ورزش هستیم و رقابت ورزشی از بطن جامعه تا سطح استان، کلانشهر و کلانشهر‌ها را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته