دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1401 - 13:51
سردار فدوی:

دستاورد‌های وزارت دفاع موجب افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود

دستاورد‌های وزارت دفاع موجب افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تولیدات تسلیحاتی و غیرنظامی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در حوزه غیرنظامی، تولید نیازمندی‌های مردم در بخش‌های مختلف باعث افزایش رضایت‌مندی و اعتبار محصول داخلی در کشور می‌شود.
کد خبر : 833264

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، سردارعلی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در بازدید از نمایشگاه سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت عملکرد این سازمان در تولید انواع ذخیره‌سازها، اظهار داشت: وزارت دفاع و سازمان‌های تابعه امروز ظرفیت ایجاد روند تولید و بهره‌گیری از حمل و نقل الکتریکی را جهت مصارف نظامی و غیرنظامی دارا هستند.

وی با اشاره به تولیدات تسلیحاتی و غیرنظامی وزارت دفاع در سطح کشور، گفت: وزارت دفاع با تأمین نیاز‌های تسلیحاتی و عمومی کشور، امروز نقش تعیین‌کننده‌ای را در حوزه تأمین دفاعی کشور بر عهده دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: همانطور که تولید تسلیحات کارآمد با بازدهی مطلوب صد درصدی، موجب ارتقای سطح بازدارندگی و افزایش امنیت کشور در برابر تهدیدات می‌شود، در حوزه غیرنظامی نیز تولید نیازمندی‌های مردم در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه انواع باتری‌ها باعث افزایش رضایت‌مندی و اعتبار محصول داخلی در کشور می‌شود.

سردار فدوی با تأکید بر اینکه باید در حوزه‌های مختلف صنعتی به‌ویژه توان صنعت خودرویی کشور بیفزاییم، تصریح کرد: وزارت دفاع به عنوان یک مجموعه با ظرفیت‌های قابل توجه صنعتی امروز می‌تواند از سرریز دانش نظامی در حوزه‌های مختلف کشوری، به ویژه در بخش راه‌اندازی حمل و نقل الکتریکی روند‌های مطلوبی را در این عرصه در سطح جامعه پیاده‌سازی کند.

وی حرکت در مسیر دانش‌افزایی را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های اصلی وزارت دفاع عنوان و خاطرنشان کرد: محصولات نظامی داخلی باید در بالاترین سطح کیفیت و بازدهی صد درصدی تولید شوند تا در شرایط استفاده و بکارگیری بتواند پاسخگوی نیاز‌های عملیاتی باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه روند تولیدات سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به لحاظ کمی و کیفی، مطلوب و رو به رشد ارزیابی کرد و گفت: انتظار می‌رود تمامی بخش‌های تولیدی در وزارت دفاع نیز بتوانند در حوزه کیفی، روند رو به رشد و مطلوب را ایجاد کنند.

سردار فدوی با تأکید بر اینکه روند تولید محصولات نظامی و غیرنظامی باید مقرون به صرفه و ارزان باشد، گفت: کیفیت مناسب، آموزش، بکارگیری صحیح و ایجاد روند تولید ارزان، از مولفه‌های افزایش بهره‌وری و اعتبار یک صنعت مطلوب، محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته