دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زاکانی در پاسخ به آنا:

مسئول جمع آوری معتادان متجاهر دستگاه‌های دیگری به جز شهرداری هستند

مسئول جمع آوری معتادان متجاهر دستگاه‌های دیگری به جز شهرداری هستند
شهردار تهران گفت: شهرداری برای ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر حدود ۵ هزار ظرفیت ایجاد کرده و الان حدود ۴ هزار نفر در مراکز ما خدمات دریافت می‌کنند و مسئول جمع آوری دستگاه‌های دیگری به جز شهرداری هستند.
کد خبر : 833187

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: ما در شهرداری تهران برای ساماندهی معتادان متجاهر زمینه سازی کرده‌ایم و در حال حاضر هم مشغول ارائه خدمت به حدود ۴ هزار معتاد متجاهر هستیم.

وی اضافه کرد: با پیگیری که دیشب انجام دادم هم اکنون برای پذیرش ۱۰۰۰ معتاد متجاهر دیگر ظرفیت خالی داریم، ولی ما متولی جمع آوری معتادان متجاهر نیستیم و دیگر دستگاه‌ها این کار را انجام داده و آن‌ها را برای ساماندهی به ما تحویل می‌دهند. 

شهردار تهران در ادامه یادآور شد: اگر مردم به سامانه تلفنی ۱۳۷ هم زنگ بزنند، دستگاه‌ها کار جمع آوری معتادان متجاهر را انجام می‌دهند و این سامانه برای شهرداری تهران است، اما به عنوان انتقال دهنده پیام مردم به دیگر مقامات مسئول است که به آن‌ها خبر می‌دهند تا برای جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدام شود.

زاکانی خاطرنشان کرد: در ایامی که گذشت شهرداری تهران با تأمین اتوبوس‌های سیار در ساماندهی معتادان متجاهر اقدام کرد و دیروز که من پیگیری می‌کردم امیدوار هستم دستگاه‌های مربوطه کار خود در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر را انجام دهند.

وی اضافه کرد: من نمی‌گویم که شرایط جمع آوری معتادان متجاهر مناسب است و شهرداری برای ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر حدود ۵ هزار ظرفیت ایجاد کرده و الان حدود ۴ هزار نفر در مراکز ما خدمات دریافت می‌کنند و مسئول جمع آوری دستگاه‌های دیگری به جز شهرداری هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته