دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1395 - 10:41

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: باید هوشیار بود که برای ایران برنامه شوروی را پیاده نکنند

حجت‌الاسلام سعیدی گفت: تضمین گفتمان مسئولان، قدرت نظامی و موشک‌ها و نیز اراده ملت ایران است.
کد خبر : 83301

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از سپاه‌نیوز، حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود اظهار کرد: «هدف آمریکا براندازی نظام اسلامی است و امروز از طریق مذاکره و تعامل وارد شده است، از گذشته تاکنون برای رسیدن به این هدف راه‌های زیادی را آزمایش کرده است».


وی با بیان اینکه «آمریکا تا امروز در هدف خود ناموفق بوده است»، تصریح کرد: «امروز آمریکا راهبرد مذاکره را در پیش‌گرفته است».


نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: «در مذاکرات هسته‌ای و مذاکره با آمریکا باید هوشیار بود چراکه صورت گرفتن هر اشتباهی جبران‌ناپذیر است».


سعیدی با اشاره به شروط مقام معظم رهبری درباره برجام، بر ضرورت ادامه برنامه هسته‌ای کشور با شرایط تعیین‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب تأکید کرد.


وی بر ضرورت مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا تأکید کرد و گفت: «آمریکا با سیاست‌های مختلف و گام‌به‌گام زمینه فروپاشی شوروی سابق را فراهم کرد؛ بنابراین باید هوشیار بود که برای ایران چنین برنامه‌ای پیاده نشود».


حجت‌الاسلام سعیدی به نیاز کشور در زمینه افزایش قدرت نظامی هم اشاره کرد و گفت: «تضمین گفتمان مسئولان، قدرت نظامی و موشک‌ها و نیز اراده ملت ایران است».


نماینده ولی‌فقیه در سپاه در پایان سخنانش تأکید کرد: «امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) نه‌ تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای اسلامی جایگاهی ویژه‌ای دارند».


انتهای پیام/

برچسب ها: نماز جمعه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته