دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1395 - 10:47
در گفت‌وگو با آنا؛

منصور قنبرزاده: کسی به من پیشنهاد ریاست سازمان لیگ را نداد/ تیم نفت فروخته می‌شود اما از تهران خارج نمی‌شود

مدیرعامل نفت تهران گفت: فوتبال ایران در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشت و نباید منکر پیشرفت‌های فوتبال در دوره کفاشیان شویم و فقط باید به نکات منفی آن توجه کنیم.
کد خبر : 83294

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، انتخابات فدراسیون فوتبال روز گذشته برگزار شد و مهدی تاج برای چهار سال به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد. بعد از انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، گمانه‌زنی‌هایی در مورد حضور منصور قنبرزاده در سازمان لیگ به عنوان رییس این سازمان شنیده می‌شود که باید منتظر تصمیم رییس فدراسیون در مورد جانشینش در سازمان لیگ بود.


منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد صحبت‌های مطرح شده مبنی بر انتخابش به عنوان رییس سازمان لیگ گفت: «در مورد این مساله هنوز هیچ صحبتی با من نشده‌ است و من هم به این مساله فکر نکردم. هر زمان که از طرف مسوولان فدراسیون چنین پیشنهادی به من شود من هم در مورد پذیرفتن یا نپذیرفتن مسوولیت سازمان لیگ تصمیم گیری می‌کنم.»


وی در ادامه در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و روند این انتخابات که باعث ناراحتی برخی از نامزدها شد گفت: «من از طرف خودم صحبت می‌کنم و کاری به صحبت‌های افراد دیگر ندارم. چیزی که من در انتخابات روز گذشته دیدم یک انتخابات سالم و باآرامش زیاد بود. در یک فضای بسیار آرام و بدون تنش این انتخابات برگزار شد و نماینده AFC هم ناظر روند انتخابات بود.»


قنبرزاده در رابطه با انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال بیان کرد: «فوتبال ایران در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشت. ما نباید منکر پیشرفت‌های فوتبال در دوره کفاشیان شویم و فقط به نکات منفی فوتبال توجه کنیم. تاج هم یکی از مدیران باسابقه فوتبال است و کسی هم است که آشنایی کامل به مسائل مدیریتی فوتبال دارد. امیدوارم با تیم جدیدی که انتخاب می‌کند بتواند فوتبال ایران را از جایگاه فعلی ارتقا دهد و شاهد پیشرفت فوتبال در سال‌های آینده باشیم.»


مدیرعامل باشگاه نفت تهران در رابطه با نارضایتی بازیکنان این تیم از وضع موجود و اینکه تهدید کردند که در بازی امروز مقابل فولاد خوزستان در زمین حاضر نمی‌شوند افزود: «بچه ها به دلیل مشکلات مالی فشار زیادی را تحمل می کنند. من هم به آنها حق می‌دهم. شب گذشته به هتل رفتم و با همه بازیکنان و کادر فنی تیم صحبت کردم و آنها امروز با قدرت مقابل فولاد حاضر می‌شوند.»


وی در مورد بحث فروش باشگاه نفت به بخش خصوصی در پایان این فصل مسابقات لیگ برتر بیان کرد: « وزارت نفت مسوولیت فروش باشگاه را بر عهده وزارت ورزش گذاشته است. نفت در فصل آینده به بخش خصوصی واگذار می‌شود و قطعا هم در تهران ماندنی خواهد شد. زمانی هم که تیم خصوصی شود از حوزه مدیریت ما خارج می‌شود و مدیران جدیدی در این تیم مشغول کار می‌شوند.»


قنبرزاده در خصوص صحبت‌های مطرح شده در مجمع فدراسیون فوتبال در مورد عدم ورود دوربین‌های صداوسیما به مسابقات دو هفته پایانی لیگ برتر افزود: «در جلسه مجمع هیچ صحبتی در خصوص حق پخش تلویزیونی نشد و نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا بیرون آمد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته