دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1401 - 06:58
دهقان در گفتگو با آنا:

دولت از شکایت‌های خود علیه افراد سیاسی و رسانه‌ها گذشت

دولت از شکایت‌های خود علیه افراد سیاسی و رسانه‌ها گذشت
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: دولت تصمیمی مبنی بر شکایت از رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی که علیه دولت بعضاً بی‌انصافی‌های شدید هم انجام می‌دهند، ندارد.
کد خبر : 832818

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا در مورد اینکه برخی از شخصیت‌های سیاسی اتهاماتی را به رئیس‌جمهور و دولت در زمینه‌های مختلف وارد می‌کنند، آیا دولت قصد شکایت از آنها دارد یا خیر، اظهار داشت: دولت از ابتدا بنایش بر این بوده است که با موضوعات، با سعه‌صدر برخورد کند و تا الآن از هر شکایتی که از رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی داشته، رسماً اعلام گذشت کرده است.

وی بیان کرد: تاکنون در این دولت هیچ شکایتی بابت برخی از بی‌انصافی‌هایی که نسبت به دولت و رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد، انجام نشده است. البته دستگاه‌های اجرایی اختیار خودشان را دارند و می‌توانند در صورت تشویش اذهان عمومی و یا وارد آمدن اتهام و افترا به خودشان، رأساً اقدام کنند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور تأکید کرد: دولت به معنای رئیس‌جمهور و معاونت حقوقی رئیس‌جمهور تا الآن تصمیمی مبنی بر شکایت از رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی که علیه دولت بعضاً بی‌انصافی‌های شدید هم انجام می‌دهند و یا تشویش اذهان عمومی می‌کنند، یا بعضاً در رسانه‌ها نسبت‌های ناروایی می‌دهند و حتی برخی اخبار غیرواقعی و نادرست اعلام می‌کنند، نگرفته و بنایش تا این لحظه، سکوت و تبیین بوده است.

دهقان گفت: دولت قصد ندارد با دوستانی که در عرصه سیاسی و رسانه‌ای فعالیت می‌کنند، رفتار قضایی انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
۰
اتفاقا دولت برای اینکه حقانیت خودش را ثابت بکند ،علیه اونها شکایت و محکومشان کند،وگرنه مردم باور نمی کنند.
هلدینگ شایسته