دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1401 - 16:12
در نشست کابینه رژیم صهیونیستی؛

نتانیاهو مدعی شد: ایران عامل حمله به نفتکش ما بود

نتانیاهو مدعی شد: ایران عامل حمله به نفتکش ما بود
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است حمله‌ای که حدود یک هفته پیش علیه یکی از کشتی‌های تجاری این رژیم صورت گرفت، از سوی ایران تدارک دیده شده بود.
کد خبر : 832815

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا به نقل از الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته یک نفتکش این رژیم را در خلیج فارس هدف قرار داده است.

وی این ادعا را امروز یکشنبه در ابتدای نشست کابینه خود، مطرح کرد و گفت: «ما در دو جبهه علیه دشمنانمان در حال جنگ هستیم، یکی جبهه داخلی و دیگری ایران؛ در مقابل جبهه داخلی آخر هفته گذشته در مورد تشکیل یک تیم ویژه به توافق رسیدم. اما در مورد جبهه ایران تلاش‌هایمان متوقف نشده است. ایران در تلاش است تا یکپارچگی ما به عنوان یک ملت را از بین برده و به روحیه ملی ما ضربه بزند».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «در مورد جبهه ایران، تلاش ما به یک دلیل ساده ادامه دارد و آن هم این است که اقدامات ایران متوقف نشده است، هفته گذشته ایران بار دیگر به یک نفتکش ما در خلیج فارس حمله کرد. همانطور که دیروز به یک پایگاه آمریکایی در سوریه حمله کرد و همچنان به تامین سلاح‌های مرگبار برای سوریه ادامه می‌دهد».

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» جمعه شب مدعی شده بود که یک کشتی تجاری این رژیم در آب‌های خلیج فارس هدف حمله قرار گرفته است. تاریخ این حمله ۲۱ بهمن و محل آن دریای عرب عنوان شده بود.

شرکت امنیتی «امبری اینتلیجنس» که شرکتی دریایی انگلیسی است نیز مدعی شد که سه کشتی در دریای عرب با پهپاد مورد حمله قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته