دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1401 - 14:45
قرارداد با یک رستوران ایرانی برای تغذیه مناسب

رضایت ارمغانی از وضعیت تیم ملی بسکتبال در ژاپن

رضایت ارمغانی از وضعیت تیم ملی بسکتبال در ژاپن
سرمربی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال از شرایط موجود در ژاپن ابراز رضایت و تاکید کردند با تمام توان و تلاش به مصاف ژاپن و چین می روند.
کد خبر : 832791

به گزارش خبرگزاری آنا،  سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه از ده روز پیش تمرینات تیم ملی درتهران آغاز شده و در ژاپن ادامه دارد، گفت: اردوی تمرینی چهار روزه در تهران به خوبی برگزار شد و به همت فدراسیون یک هفته زودتر به ژاپن اعزام شدیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: شرایط خوبی در ژاپن داریم و بازیکنان نیز تمرینات جدی دارند، زحمت می‌کشند و در شرایط خوب و ایده آلی هستند که امیدوارم نتیجه‌ تمرینات و برنامه ریزی خوب برای این دو دیدار را با صعود به جام جهانی بگیریم.

آرن داودی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: پرواز خوب و برنامه‌ی سفری منظمی به ژاپن داشتیم و فدراسیون با یک رستوران ایرانی قرارداد بسته تا در این مدت مشکل غذایی هم نداشته باشیم.

او گفت: شرایط تمرینی خوبی داریم و امیدوارم با بازی‌های خوب، پیروز این دو بازی حساس باشیم.

محمد جمشیدی با بیان اینکه یک هفته زودتر به ژاپن اعزام شدیم گفت: فدراسیون شرایط مناسبی را برای این سفر تدارک دیده بود و تمرینات هم به خوبی پیش رفته است.

او ادامه داد: امیدوارم با شرایطی که تیم ملی دارد و همه بازیکنان هم همدل هستند، دو بازی ژاپن و چین را با برد پشت سر بگذاریم تا بتوانیم صعود مقتدرانه را جشن بگیریم.

ارسلان کاظمی هم با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی در زاپن گفت:بازی‌های خیلی مهمی پیش رو داریم و انگیزه‌ی همه  بازیکنان نیز بالاست و امیدواریم با توجه به تدارک خوب و روحیه‌ بالا، جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته