دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شکست قسمت جدید «مرد مورچه‌ای» در افتتاحیه؛

منتقدان و تماشاگران، مارول را نقره داغ کردند

منتقدان و تماشاگران، مارول را نقره داغ کردند
قسمت سوم فیلم ابرقهرمانی «مرد مورچه‌ای» که از دو روز پیش آغاز شده، با انتقادات گسترده‌ای از طرف منتقدان و تماشاگران مطرح سینما مواجه شده و در اکثر سایت‌های معتبر امتیازات پایینی دریافت کرده است.
کد خبر : 832779

به گزارش خبرنگار سینمایی گروه فرهنگ آنا، نفیسه اسماعیلی،  فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) جدیدترین اثر از دنیای سینمایی مارول که به تازگی اکران خود را آغاز کرده، با واکنش منفی منتقدان و طرفداران سینمای فانتزی مواجه شده و در اکثر سایت‌های معتبر با نمرات منفی روبرو شده است.

یکی از معتبرترین سایت‌های امتیاز دهی به آثار سینمایی، سایت سینما اسکور (CinemaScore) است که طبق نظر بینندگان آثار سینمایی، به فیلم‌ها نمره می‌دهد. امتیاز فیلم جدید مارول در این سایت «B» است. این نمره پایین‌ترین امتیازی است که تا کنون به آثار این استودیو تعلق گرفته و پیش از این فقط فیلم «اترنالز» به آن دست پیدا کرده بود و به این ترتیب قسمت سوم فیلم «مرد مورچه‌ای» یکی از بدترین فیلم‌های این کمپانی مطرح نام گرفت.

فیلم‌های «انتقام جویان»، «پلنگ سیاه»، «انتقام جویان؛ پایان بازی» و «مرد عنکبوتی؛ راهی به خانه نیست» محبوب‌ترین آثار مارول در این سایت بودند که نمره «A+» را پیش از این دریافت کرده بودند.

قسمت جدید فیلم «مرد مورچه‌ای» به جز این سایت، در اکثر پلتفرم‌ها و سایت‌های سینمایی نیز با عدم استقبال مواجه شده است. این فیلم در سایت «IMDB» نمره نه چندان خوب ۶.۶ از ۱۰ را تا کنون به دست آورده است و در سایت روتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) که مخصوص منتقدان مطرح است نیز به عدد ۴۸% رسیده است.

در متاکریتیک (Metacritic) هم از امتیاز ۴۸ از ۱۰۰ را کسب کرده و در سایت لتر باکسد (Letterboxd) که امتیازات از ۵ است، نمره ۲.۸ را کسب کرده تا به این ترتیب ضعیف‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تا به اینجا باشد که در روز‌های افتتاحیه با یک شکست بزرگ مواجه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته