دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با آغاز فیلمبرداری در بلغارستان؛

«پسر جهنمی» دوباره توسط برایان تیلور ساخته می‌شود

«پسر جهنمی» دوباره توسط برایان تیلور ساخته می‌شود
کمپانی میلنیوم مدیا قصد دارد که با ساخت یک «پسر جهنمی» لایو اکشن بار دیگر شانس خود را امتحان کند. البته قرار است که این فیلم جدید توسط برایان تیلور، کارگردان فیلم «گوست رایدر: روح انتقام» و «crank» ساخته شود.
کد خبر : 832652

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، طبق گزارش سایت دیساکسینگ، یک لایو اکشن جدید از «پسر جهنمی» به نام «پسر جهنمی: مرد نادرست» در دست ساخت است.

درحالی که «پسر جهنمی» در سال ۲۰۱۹ نتیجه موفقی نداشت، گفته می‌شود که برنامه ریزی‌های جدید برای ساخت یک فیلم لایو اکشن دیگر صورت گرفته است.

به گزارش سایت دیساکسینگ فیلم، کمپانی میلنیوم مدیا قصد دارد که با ساخت یک «پسر جهنمی» لایو اکشن بار دیگر شانس خود را امتحان کند. البته قرار است که این فیلم جدید توسط برایان تیلور، کارگردان فیلم «گوست رایدر: روح انتقام» و «crank» ساخته شود.

این گزارش حاکی از آن است که خالق و نویسنده «پسر جهنمی»، کریستوفر گلدن، قرار است که داستان فیلم را بنویسد، اما مشخص نیست که از این فیلمنامه برای فیلم جدید استفاده می‌شود یا خیر.

گفته می‌شود که این فیلم اکنون در مرحله پس تولید قرار دارد و قرار است که به زودی فیلمبرداری در ماه آوریل در بلغارستان شروع شود. از قرار معلوم داستان فیلم جدید هیچ ربطی به فیلم‌های «پسر جهنمی» قبلی با بازی ران پرلمن و دیوید هاربر ندارد.

با اعلام زمان تولید و فیلمبرداری انتظار می‌رود که بازیگران و عوامل فیلم نیز به زودی معرفی شوند.

البته واکنش طرفدار‌ها به این خبر در نوع خود جالب خواهد بود، چون آن‌ها مدتهاست که منتظر بازگشت ستاره اصلی فیلم ران پرلمن با کارگردانی گیرمو دل تورو در قسمت سوم این فیلم بودند. اگرچه دیوید هاربر هم بازیگر محبوبی است، اما بسیاری از طرفدار‌های «پسر جهنمی» تمایلی به پذیرش او به عنوان یک پسرجهنمی جدید ندارند.

لایو اکشن یا «حرکتِ زنده» نوعی فیلمسازی یا فیلم‌برداری است که به جای پویانمایی از تصویربرداری استفاده می‌کند. در این روش، گاهی آثار هنری زنده را با پویانمایی ترکیب می‌کنند. از تکنیک لایو اکشن برای تعریف نوعی فیلم، بازی ویدئویی یا رسانه بصری مشابه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته