دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زمان نمایش اعلام شد؛

اکران «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» در سال ۲۰۲۵

اکران «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» در سال ۲۰۲۵
اقتباس لایو اکشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» در سال ۲۰۲۵ در سالن‌های سینما اکران می‌شود.
کد خبر : 832648

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، یک اقتباس لایو اکشن از انیمیشن «چگونه اژد‌های خود را تربیت کنیم» در ۲۰۲۵ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

دین دبلوا، که این سه گانه انیمیشنی- «چگونه اژد‌های خود را تربیت کنیم» (۲۰۱۰)،   «چگونه اژد‌های خود را تربیت کنیم ۲» (۲۰۱۴) و «چگونه اژد‌های خود را تربیت کنیم: دنیای مخفی» (۲۰۱۹) - را نوشته و کارگردانی کرده قرار است که تازه‌ترین فیلم این فرانشیز را بنویسد وکارگردانی کند. گفته می‌شود که این فیلم در ۱۴ مارس ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

انیمیشن برنده اسکار «چگونه اژد‌های خود را تربیت کنیم» در روستای افسانه‌ای بِرک، متعلق به وایکینگ‌ها اتفاق می‌افتد و درباره ماجراجویی‌های نوجوان نخاله‌ای به نام هیکاپ است که با یک اژد‌های زخمی که اسمش را می‌گذارد «بی دندان» دوست می‌شود. سرمایه گذار‌های این مجموعه فانتزی کمپانی‌های یونیورسال و دریم ورکز هستند و بر اساس کتاب‌های کرسیدا کاول ساخته شده‌اند.

این مجموعه بیش از ۶/۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است. از این مجموعه علاوه بر فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی- «اژدها‌های دریم ورکز»، «نجات مهاجمان» و «نُه قلمرو» - بازی‌های کامپیوتری و نمایش‌های زنده نیز ساخته شده است.

قبل از کار روی سه گانه «چگونه اژد‌های خود را تربیت کنیم»، دبلوار با کریس سندرز روی پروژه «لیلو و استیچ  کار می‌کرد. علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، دبلوا این بار تهیه کننده این فیلم جدید نیز خواهد بود.

لایو اکشن یا «حرکتِ زنده» نوعی فیلمسازی یا فیلم‌برداری است که به جای پویانمایی از تصویربرداری استفاده می‌کند. در این روش، گاهی آثار هنری زنده را با پویانمایی ترکیب می‌کنند. از تکنیک لایو اکشن برای تعریف نوعی فیلم، بازی ویدئویی یا رسانه بصری مشابه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته