دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1401 - 19:24
صالحی‌آرا خبر داد؛

آغاز برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه آزاد در برگزاری اردو‌های راهیان نور

آغاز برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه آزاد در برگزاری اردو‌های راهیان نور
رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز برنامه‌ریزی فرهنگی این دانشگاه در راستای برگزاری اردو‌های راهیان نور در پساکرونا خبر داد.
کد خبر : 832444

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، هفتمین نشست مسئولان دفاتر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان  با حضور رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ددر واحد آبادان این دانشگاه برگزار شد.  

احمد صالحی‌آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به همراه  مدیر امور شاهد و ایثارگران و جمعی از مسئولان دفاتر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه‌های خوزستان حضور داشتند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و با بیان این مطلب که خشنودی خداوند در گرو خدمت به خلق است، کریم، رحیم و ستار بودن را از خصایص مهم  مدیران شاهد عنوان کرد.  

وی با اشاره به اینکه امسال دوباره اردو‌های راهیان نور بعد از دو سال تعطیلی به دلیل  وضعیت کرونایی کشور برگزار می‌شوند از آغاز برنامه ریزی فرهنگی در این زمینه در این دانشگاه خبر داد.

** نامگذاری واحد‌های اهواز و آبادان به نام سردار دل‌های و ابومهدی المهندس

 علی افروس رئیس دانشگاه آزاد خوزستان نیز در این نشست با اشاره به مزین شدن ساختمان‌های این دانشگاه به نام شهدای مطرح کشور گفت: بزودی نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به نام  سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی و دانشگاه آزاد  اسلامی واحد آبادان به نام  شهید ابومهدی المهندس تغیر نام خواهند یافت.  

وی افزود: در همین راستا یکی از ساختمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به نام شهید   عارف کایدخورده نام گذاری و همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

محمد عباسی‌نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان هم که میزبانی این نشست را برعهده داشت به ارائه فعالیت‌های این دانشگاه در زمینه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در یک سال اخیر پرداخت.  

پیش از آغاز این نشست، شرکت کنندگان با حضور و عطرافشانی بر سر مزار شهدای گمنام یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته