دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1401 - 22:53
در جمع دانشگاهیان بیضا مطرح شد؛

افزایش رشته‌های مهارتی دانشگاه آزاد فارس به ۲۳۰ رشته

افزایش رشته‌های مهارتی دانشگاه آزاد فارس به ۲۳۰ رشته
معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: تعداد بیش از ۲۳۰ رشته مهارتی به رشته های این دانشگاه اضافه شده است.
کد خبر : 832385

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیضا، حسن سلطانی معاون هماهنگی  و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در دیدار صمیمانه با کارکنان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته طی چند سال اخیر در این واحد دانشگاهی ابراز خرسندی کرد.

سلطانی با قدردانی از تلاش واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان در جهت رفع مشکلات و موانع موجود و با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های انجام گرفته اظهار کرد: مهر ۱۴۰۳ بسیاری از مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی استان کمتر خواهد شد.

وی افزود: در زمینه جذب دانشجو تلاش‌های بسیار خوبی صورت پذیرفته که در این خصوص تعداد بیش از دویست و سی رشته مهارتی به رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس اضافه شده و عبور تعداد دانشجویان از مرز ۷۰ هزار دانشجو، خود گواه معتبری است.

سلطانی راه اندازی  مدارس سما را یک پتانسیل بسیار مهم برشمرد و بر نقش مهم درآمدزایی این مدارس تاکید نمود و طرح تغییر ناحیه بندی واحد‌های استان را نیز در جهت جذب دانشجو و افزایش درآمد‌ها بسیار حایز اهمیت معرفی کرد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد استان فارس با اشاره به راه اندازی هفت مدرسه عالی و مهارتی در مرکز استان گفت؛ برگزاری دوره‌های مهارتی و مورد نیاز جامعه از دیگر برنامه‌هایی است که واحد‌های دانشگاهی باید به آن توجه ویژه نمایند و با توجه به نیاز جامعه نسبت به برگزاری دوره‌ها اهتمام داشته باشند.

سلطانی، راه اندازی تعاونی مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی را یکی از دغدغه‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی خواند و گفت: با توجه به اقدامات و موفقیت‌هایی خوبی که در استان صورت پذیرفته و بسیاری از مشکلات و موانع موجود در خصوص اخذ سند و تغییر کاربری زمین محل ساخت برطرف شده و ان شاالله به زودی شاهد گلنک زنی تعاونی مسکن باشیم.

سلطانی بر لزوم اجرای دقیق طرح الف و ب اعضای هیات علمی تاکید و خواستار اجرای بخشنامه مذکور در واحد‌های دانشگاهی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته