دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1401 - 18:53
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

مراکز فرهنگی مهدویت و امید به ظهور را ترویج کنند

مراکز فرهنگی مهدویت و امید به ظهور را ترویج کنند
محمد رضا احمدی سنگری تأکید کرد: دانشگاه‌ها و مراکز مرتبط فرهنگی باید در راستای امیدآفرینی، مهدویت و امید به ظهور را ترویج کنند.
کد خبر : 832354

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی امروز در همایش ملی گفتمان مهدویت در تمدن اسلامی از سری برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد با پاسداشت یاد امام (ره) و شهدای اسلام اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( ره ) کسی بودند که راه مهدویت را به ما نشان دادند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در استمرار باور ما به مهدویت، امید مستضعفان عالم هستند ابراز کرد: از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برای برگزاری سلسله نشست‌های حوزه مهدویت تقدیر و تشکر می‌کنم؛ زیرا این رویکرد در راستای رویکرد و‌ رویه انقلاب اسلامی است.

احمدی سنگری بیان کرد: به ما یاد دادند که استمرار انقلاب اسلامی در نبرد هشت سال دفاع مقدس و در جبهه مقاومت بحث مهدویت، امید به آینده و امید به آمدن مصلح جهانی بود.

وی با تلاوت آیه‌ای از قرآن کریم در مورد مردم آخرالزمان و معتقد به موعود اضافه کرد: در برخی از کشورها حتی آن کسانی که شیعه نبودند هم می‌گفتند شما شیعیان به فردی به نام مهدی اعتقاد دارید و باید دعا کنیم ایشان بیاید زیرا ما از این دنیا و مناسبات حاکم بر آن خسته و ناامید شده‌ایم.

نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس یادآور شد:‌ امید به آینده و‌ به مصلح جهانی باعث می‌شود که با قدرت و با توانمندی بیشتری زندگی کنیم و خوشبختانه بحث مهدویت در فضای دانشگاه‌های ما رواج پیدا کرده است که نقطه قدرتی برای کشورمان محسوب می‌شود.

احمدی سنگری با تأکید بر اینکه همه دانشگاه‌ها و مراکز مرتبط فرهنگی باید در جهت امیدآفرینی، مهدویت و امید به ظهور را ترویج کنند، بیان کرد: اینکه برخی در عرصه اجتماع احساس پوچی می‌کنند، قطعا به دلیل آن است که ما در عرصه مهدویت ضعیف عمل کردیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ انقلاب اسلامی با تکیه بر مهدویت شکل گرفت و استمرار آن هم بر مهدویت بنیان گذاشته شد؛ بنابراین به نوبه خود از این حرکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته