دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1401 - 15:48
ورزشکاری که ممکن بود برای ۲۰ میلیون به زندان برود!

ماجرای عجیب دونده ملی ‌پوش با وساطت رئیس هیات استان چهارمحال و بختیاری حل شد

ماجرای عجیب دونده ملی ‌پوش با وساطت رئیس هیات استان چهارمحال و بختیاری حل شد
مشکل شکایت و باز شدن پای دونده نیمه استقامت ملی پوش کشورمان به دادگاه، با وساطت رئیس هیات استان چهارمحال و بختیاری حل شد.
کد خبر : 832322

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، امید امیریان دونده نیمه استقامت ایران، آبان ماه سال قبل برای بازی‌های آسیایی هانگژو در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز بروجن تمرین می‌کرد به دلیل بدهی با شکایت رئیس هیات دوومیدانی شهر بروجن روبرو شده و این روزها همه دغدغه اش گرفتن رضایت شده بود.

 رئیس هیات بروجن مدعی بود مدتی که امیریان در مجموعه ورزشی شهرش اردو زده، هزینه روی دستش مانده و دونده نیمه استقامت باید آن را بپردازد. امیریان در این زمینه به خبرنگار ورزشی آنا گفت: من سال قبل برای بازی‌های آسیایی هانگژو ۴-۵ ماه در آن مجموعه اردو زدم و رئیس فدراسیون با اسپانسرش هزینه‌ها را تقبل کرد، اما دو ابلاغیه برای من آمد که ظاهرا بدهی ۱۵-۲۰ میلیونی را به پای من نوشته اند. فدراسیون می‌گوید چیزی نیست، اما کم مانده که من به خاطر ۱۵-۲۰ میلیون به زندان بروم. اگر حکم جلبم به خانه ام برود خانواده ام فکر می‌کنند من چه کار کرده ام. رئیس هیات بروجن هم گفته من تا پولم را نگیرم، رضایت نمی‌دهم. من با آقای صیامی رئیس فدراسیون صحبت کرده ام اما دبیر فدراسیون تلفنم را جواب نمی‌دهد. این مساله دغدغه بزرگم شده است.

او از اینکه فدراسیون هیچ اقدامی برای حل این مساله نکرده، خیلی ناراحت بود و گفت: فدراسیون تنها اسم فدراسیون را یدک می‌کشد و بدون اینکه مشکلات را حل کند به ورزشکاران می‌گوید تمرین کنید و مدال بگیرید.

درحالی که صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی و خزایی دبیر فدراسیون پاسخی به تماس های خبرنگار آنا ندادند اما داریوش صمیمی رئیس هیات استان چهارمحال و بختیاری به خبرنگار آنا گفت: این ماسله حل شده است. من شاهد بودم که رئیس فدراسیون همراه رحمتی اسپانسر تیم به بروجن آمدند و وقتی رئیس هیات بروجن حرف از هزینه اردوی امیریان زد، قول پرداخت هزینه را داد. بعد هم صیامی گفت تسویه شده، اما رئیس هیات بروجن مدعی شد ۱۵ میلیون تومان مانده است. من هم امروز بابت این مساله پیش مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال آمدم تا برای حل این مساله کمک کند. شک نکنید این مساله حل شده و نگرانی وجود ندارد، اما اگر قرار به رد و بدل پول باشد، اداره کل ورزش استان آن را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته