دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرلشکر سلامی:

دشمن‌ می‌خواست خیابان‌های ما را مملو از خشونت کند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن‌ می‌خواست خیابان‌ها و کوچه‌های ما را مملو از خشونت کند،گفت: اما با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خداوند این توطئه را به آن‌ها بازگرداند.
کد خبر : 832294

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه امروز (چهارشنبه) در اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت‌ بسیج که در مجموعه فرهنگی ۵ آذر برگزار شد، با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) بازکننده غل و زنجیر انسان‌ها از اسارت بود،گفت: پیامبر اسلام (ص) در کنار قرآن کریم نور بود و قرآن‌ برای هدایت انسان‌ها از ظلمت به سوی نور بود.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) نسبت به مردم، رئوف بود و ما امیدواریم که با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی که سفینه نجات و سراج روشن این ملت هستند، بتوانیم راه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را ادامه دهیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه فرمانده کل قوا از جنس قرآن و تجلی قرآن هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با منطق قرآن‌، ما را از چالش‌ها و بحران‌ها عبور می‌دهند و امروز قرآن کریم در اندیشه و تفکر ایشان تجسم، تجلی و معنابخشی دارد.

سرلشکر سلامی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن،تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز بود و  در این مقطع حیاتی و خطیر تاریخ اسلامی و انقلاب اسلامی، این حضور را به همه شما تبریک عرض می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آنچه که روز شنبه رخ داد، تفسیر آیات قرآن بر روی زمین بود، افزود: ماه‌ها بود که دشمن، توطئه‌های شوم خود را طراحی و اجرا می‌کرد و با غرور با مردم ما سخن‌ می‌گفت.

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن با تصورات و رویایی شیطانی برای خاموش کردن انوار پرفروغ اسلام که از خورشید ولایت سر زده بود و صفحه زمین را منور کرده بود، برنامه‌ها و توطئه‌های زیادی داشت.

سرلشکر سلامی گفت: دشمن‌ می‌خواست خیابان‌ها و کوچه‌های ما را مملو از خشونت و در مقابل آرمان‌طلبی یک ملت و امت ایستادگی کند؛ این مکر دشمنان ما بود؛ اما با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خداوند این توطئه را به آن‌ها بازگرداند و خیابان‌ها پر از قلب‌های مطمئن، دل‌های استوار و قدم‌های ثابت شد.

وی اضافه کرد: حضور مردم باعث شد که یأس در قلب‌های دشمنان جا بگیرد و امید در قلوب مردم ما شکوفا شود؛ امروز دشمنان ما خاموش، منجمد و ایستا هستند، و فروپاشیده‌اند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ما در جنگی مدرن پیروز و سربلند شد، تصریح کرد: از بین بردن استکبار از روی زمین، برنامه ما و ناشی از درخشش خورشید اسلام است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه حضور مردم در این راهپیمایی نشان داد که همه خواهان اسلام هستند و داستان پنج ماه اخیر همه چیز را به دشمنان ثابت کرد،افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ از ده‌ها موشک که به سرزمین‌هایشان اصابت کند، مؤثر‌تر بود.

وی با بیان اینکه از برنامه‌های اروپا، آمریکا و اتحاد این شیاطین نگران‌ نیستیم، گفت: حضور مردم نشان داد که جبهه دشمنان در مقابل ما باعث اتحاد، وحدت و انسجام ما می‌شود و  هیچ اثری ندارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته