دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در معاملات امروز بورس کالا؛

تارا دستی ۱۰۰ میلیون زیر قیمت بازار معامله شد؛ ۵۳۳ میلیون تومان

تارا دستی ۱۰۰ میلیون زیر قیمت بازار معامله شد؛ ۵۳۳ میلیون تومان
در معاملات امروز بورس کالا هر دستگاه تارا دستی سفید با قیمت میانگین ۴۶۰.۴ کشف قیمت و با احتساب هزینه‌های نهایی ۵۳۳ میلیون تومان در بورس کالا فروخته شد که به نظر می‌رسد فاصله ۱۰۰ میلیون تومانی با قیمت بازار آزاد دارد.
کد خبر : 831945

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، تابلوی معاملات بورس کالا نشان می‌دهد: هر دستگاه تارا دستی سفید با قیمت میانگین ۴۶۰.۴ میلیون تومان در معاملات امروز سه شنبه ۲۵ بهمن بورس کالا فروخته شد که با احتساب مالیات و عوارض و هزینه‌های قانونی به ۵۳۳ میلیون تومان می‌رسد که رقم حداقل ۱۰۰ میلیون تومان زیر قیمت بازار آزاد است.

این در حالی است که طی معاملات تالار خودروی بورس کالا، در برابر ۵ هزار دستگاه عرضه شده، ۲۳ هزار و ۴۹۴ دستگاه تقاضا شکل گرفت.

گفته می‌شود زمان تحویل خودروی تارا دستی سفید به فروش رسیده در معاملات امروز بورس کالا، ۱۷ خرداد سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

قیمت تمام شده تارا دستی سفید در بورس کالا شامل قیمت کشف شده روی تابلو به علاوه ۱۵ درصد مالیات و عوارض قانونی، ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان هزینه‌های ثابت مربوط به بیمه، پلاک و شماره گذاری و سایر هزینه‌هاست که مجموعا به ۵۳۳ میلیون تومان می‌رسد.

در وبسایت‌های فروش خودرو، قیمت تارا دستی (دنده‌ای) در بازار آزاد حدود ۶۳۵ و اتوماتیک ۸۰۰ میلیون تومان برای فروش پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته