دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1401 - 22:49
بشار اسد در دیدار با مقام سازمان ملل تاکید کرد؛

ضرورت ارسال کمک‌های انسانی فوری به تمام مناطق سوریه

ضرورت ارسال کمک‌های انسانی فوری به تمام مناطق سوریه
رئیس‌جمهور سوریه و «مارتین گریفیتس» هماهنگ‌کننده سازمان ملل متحد در امور انسانی، امدادرسانی و شرایط اضطراری درباره پیامدهای زلزله‌ شدید هفته گذشته در این کشور و نیازهای انسانی مردم سوریه برای غلبه بر این پیامدها بحث و رایزنی کردند.
کد خبر : 831878

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و «مارتین گریفیتس» هماهنگ‌کننده سازمان ملل متحد در امور انسانی، امدادرسانی و شرایط اضطراری درباره پیامدهای زلزله‌ شدید هفته گذشته در این کشور و نیازهای انسانی مردم سوریه برای غلبه بر این پیامدها بحث و رایزنی کردند.

بشار اسد در این دیدار بر ضرورت ارسال کمک‌های فوری به کل مناطق سوریه از جمله مناطق اشغالی و تحت کنترل گروه‌های تروریستی مسلح تأکید کرد.

وی همچنین بر اهمیت تمرکز تلاش‌های بین‌المللی برای کمک به بازسازی زیرساخت‌ها در سوریه تأکید کرد و آن را یک ضرورت حیاتی برای زندگی مردم سوریه و بازگشت پناهندگان سوری به شهرها و مناطق خود برشمرد.

هماهنگ‌کننده سازمان ملل متحد در امور انسانی، امدادرسانی و شرایط اضطراری هم به پاسخگویی سریع دولت سوریه و اقدامات امدادی آن اشاره و تأکید کرد که سازمان ملل برای حمایت از عملیات امدادی و تأمین نیازهای شهروندان سوری تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته