دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اعتراض مدیر رسانه ای آبی ها در نشست خبری:

استقلال صدرنشین ضرر کردن از اشتباهات داوری است/ از حسینی بابت الفاظ زشتش شکایت می کنیم

استقلال صدرنشین ضرر کردن از اشتباهات داوری است  از حسینی بابت الفاظ زشتش شکایت می کنیم
مدیر رسانه ای باشگاه استقلال گفت: ما از حسینی بابت الفاظ زشتش شکایت می‌کنیم، ماتا فقط با نیمکت و تیم خودمان حرف می‌زد و فیلمش را هم داریم. 
کد خبر : 831835

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پیش از شروع نشست خبری پس از مصاف استقلال و پیکان، محمد حسین زرندی معاون ارتباطات و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: واقعا جای تاسف دارد و باید افسوس بخوریم که در فوتبال ما به جای مسائل فنی، به چه سمت و سوی عجیبی پیش می‌رود. تا قبل از این بازی دیده بودیم که دستیار سوم یا چهارم، مربی بدنساز یا مربی دروازه‌بان به سرمربی ما حمله می‌کند و به سینه سرمربی استقلال می‌کوبد و توهین می‌کند پلی در این بازی سرمربی تیم حریف آمد و کاری که دستیاران سوم و چهارم قبلا انجام می‌دادند را انجام داد. متاسفم که بگویم بدترین الفاظ و رکیک‌ترین الفاظ را سرمربی پیکان رو به نیمکت تیم ما بیان کرد و خیلی جالب است که نیمکت حریفان ما همگی انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی یاد گرفته‌اند. اگر انقدر مربیان تیم‌های حریف زبان‌های خارجی بلد هستند، چرا در کلاس‌های مربیگری در خارج شرکت کنند؟ آقای روی ماتا دستیار ساپینتو با نیمکت و تیم خودمان صحبت می‌کردند و دیدیم که یکی از مربیان حریف مثل بازی‌های قبلی به سمت ناظر بازی رفت و به ناظر گفت که او دارد فحش می‌دهد و من می‌فهمم. شما از کجا فهمیدید که مربی ما به پرتغالی چه می‌گوید؟ همه در دو هفته اسپانیایی و پرتغالی یاد گرفتند؟ واقعا عجیب است. این روشی نخ نما و منسوخ و فرعی است. ما فیلم توهین‌های سرمربی پیکان را داریم و از او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنیم. قبلاً هم گفته‌ایم که ما همیشه سند و مدرک داریم. ما از حسینی بابت الفاظ زشتش شکایت می‌کنیم. ماتا فقط با نیمکت و تیم خودمان حرف می‌زد و فیلمش را هم داریم. 

وی افزود: برخلاف خیلی از تیم‌ها که ژست مظلومی‌نمایی می‌گیرند و سود زیادی از اشتباهات داوری داشته‌اند و همیشه طلبکار و ناراضی هستند، این استقلال است که صدرنشین ضرر کردن از اشتباهات داوری است. اگر جدول با اشتباهات داوری تنظیم شود، با اختلاف صدرنشین لیگ بودیم. یک پنالتی ما هم امروز دیده نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته