دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1401 - 16:22
رئیس دانشگاه آزاد سبزوار:

توسعه ورزش موجب رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی جامعه می‌شود

توسعه ورزش موجب رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی جامعه می‌شود
قاسم قاسمی گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد در جوامعی که ظرفیت‌های مناسب توسعه ورزش برای اقشار مختلف جامعه فراهم بوده، رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی بیشتری اتفاق افتاده است.
کد خبر : 831807

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سبزوار، قاسم قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در دیدار با تیم قهرمان مسابقات فوتسال خراسان بزرگ اظهار کرد: موفقیت ورزشی در کنار رعایت اخلاق ورزشی و تحصیل علم و دانش، می‌تواند نقش بسیار مهمی در زندگی دانشجویان ایفا کند. آمار‌ها نشان می‌دهد در جوامعی که ظرفیت‌های مناسب توسعه ورزش برای اقشار مختلف جامعه فراهم است، رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی بیشتری اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه توسعه فضا‌های ورزشی ازجمله افتتاح پروژه زمین فوتبال ساحلی در دهه مبارک فجر و پیگیری آماده‌سازی استخر شنا در سایت مجتمع دانشگاهی واحد سبزوار، نشان‌دهنده نگاه ویژه این واحد دانشگاهی به گسترش ورزش در جامعه است، افزود: تجلیل از دانشجویان ورزشکار مدال‌آور، به‌کارگیری مربیان توانا و ارائه تسهیلات ویژه ازجمله تخفیف شهریه می‌تواند به شکوفایی استعداد‌های ورزشی دانشجویان واحد سبزوار کمک کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار گفت: تیم فوتسال دانشجویان پسر این واح دانشگاهی ازجمله تیم‌های موفق دانشجویی بوده که در سال‌های گذشته، رشد چشمگیری داشته و توانسته با اقتدار، مقام سومی خود در سال گذشته را به مقام قهرمانی در سال جاری تبدیل کند.

قاسمی با اشاره به ظرفیت‌های خوب موجود در تیم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در مسابقات کشوری نیز ظاهر و همانند گذشته، افتخارآفرینی کند.

به گزارش آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با تیم فوتسال دانشجویان پسر این دانشگاه که در روز‌های اخیر موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات فوتسال منطقه ۸ دانشگاه آزاد اسلامی (شامل استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی) شده بود دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته