دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته بیستم لیگ برتر

استقلال با پیکان به سپاهان و پرسپولیس رسید

استقلال با پیکان به سپاهان و پرسپولیس رسید
جدال تیم‌های استقلال و پیکان با برتری استقلال به پایان رسید.
کد خبر : 831692

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های پیکان و استقلال در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پاس قوامین با یکدیگر دیدار کردند و در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود آبی ها به پایان رسید.

داور: بیژن حیدری

اخطار: مهدی قائدی از استقلال ؛ شرزود تمیروف، امیر طاهر، ساسان حسینی از پیکان

اخراج: محمدجواد آزاده از پیکان

گل: مهدی قائدی (۱۱) و صالح حردانی (۸۴)

ترکیب پیکان: رشید مظاهری، محمد کاظمی، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، امیر طاهر، علی رمضانی (مهدی لیموچی، دقیقه ۷۶)، منصور باقری (۷۶- محمدجواد آزاده)، رضا ثابت ایمانی (۸۶- مهدی بلبلی )، مهدی لطفی، شرزود تمیروف، ساسان حسینی (۸۶- علی زارع).

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا (۶۴- صالح حردانی)، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری(۸۸- آرمان رمضانی)، آرش رضاوند، مهدی قائدی (۸۸- رضا میرزایی)، محمد محبی(۸۸- زبیر نیک نفس) و امیرارسلان مطهری(۶۴- امید حامدی‌فر).

استقلال زودتر از انتظار به گل رسید و مهدی قائدی گلی را به ثمر رساند که عملاً بازی بسته و دفاعی را برای پیکان منتفی کرد. تا پایان نیمه اول پیکان و استقلال موقعیت‌هایی را خلق کردند اما به گلی نرسیدند. نیمه دوم را خودروسازان هجومی آغاز کردند و در مقابل آبی‌پوشان سعی کردند تا بازی را مدیریت کنند تا بتوانند به گل دوم برسند و برتری خود را مضاعف کنند. اشتباه رافائل سیلوا در دور کردن توپ فرصت بسیار خوبی را نصیب پیکان کرد اما خودروسازان موفق به گلزنی شدند. در ادامه مهدی قائدی دو فرصت عالی را از دست داد اما در یکی دیگر از حملات استقلال صالح حردانی موفق شد با شلیکی تماشایی استقلال را به پیروزی ۲ بر صفر برساند.

استقلال با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و هم‌امتیاز با سپاهان و پرسپولیس به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم ماند. پیکان هم با ۲۱ امتیازی که داشت در رتبه دوازدهم فرانسه باقی ماند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته