دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1395 - 16:06

منصوریان: شاید بازیکنانم در بازی فردا به میدان نروند/ از تاج سه خواسته دارم

سرمربی نفت تهران گفت: تاکنون پروژه‌ای مثل وزارت نفت را ندیده‌ام زیرا هرچه می‌گوییم در نفت اثری به آن داده نمی‌شود. نمی‌خواهم از لفظ بدی استفاده کنم اما کسی که خودش را به خواب می‌زند نمی‌توان بیدار کرد.
کد خبر : 83162

به گزارش گروه ورزشی آنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: «بازی فردا به مراتب سخت‌تر از بازی پرسپولیس است. بازی با فولاد به دو دلیل سخت‌تر از بازی با پرسپولیس است. بازیکن خودش را به لحاظ روحی و روانی آماده می‌کند. دو بار با پرسپولیس و دوبار با استقلال در طول فصل بازی دارد. اینکه بازیکن می‌داند فقط 4 بار در سال مسابقه‌اش به طور زنده پخش می‌شود و به همین خاطر تمام تلاشش را می‌کند که از لحاظ روحی و روانی آماده باشد. حالا اگر تیمی مثل ما بتواند در جریان قهرمانی خودش را در کورس نگه دارد اگر شبکه سه هم نشد سایر شبکه‌ها بازی آنها را پخش بکند. به همین خاطر در بازی مقابل پرسپولیس نیازی به حفظ شرایط روحی تیم نداریم اما وقتی با تیمی مثل فولاد بازی داریم آن هم بعد از پیروزی که مقابل پرسپولیس به دست آوردیم شرایط سخت می‌شود. به بازیکنان گفتم تنها 24 ساعت اجازه شادی دارند و لیاقت خود را در بازی مقابل پرسپولیس نشان دادند و بعد از آن باید سخت تلاش کنند.»


منصوریان در مورد نکات فنی فولاد گفت: «از نظر فنی، سرمربی فولاد را کامل می‌شناسم. او در ملوان این تیم را به رتبه پنجم و ششم رساند و در سال دوم که لیگ برتر را تجربه کرد فولاد را از قعر جدول نجات داد. فولاد تیم بسیار خوبی است و جوانان خوبی را هم دور هم جمع کرده است. تیم‌هایی که در استان خوزستان بسته می‌شوند مانند این است که در یک جواهر فروشی پا گذاشته‌اید که می‌توانید هر جواهری را که می‌خواهید انتخاب کنید. استان خوزستان ما یک گنجینه است. 7 بازیکن خوب تیم من از بازیکنان لر و عرب هستند.»


منصوریان در ادامه تصریح کرد: «هر سال در اهواز برای افرادی که زیرنظرم فعالیت می‌کنند حقوقی را در نظر می‌گیرم تا سه چهار استعداد خوب به ما معرفی کنند افرادی مثل حق‌دوست، آل‌کثیر و بوذار را با نرخ کم جذب می‌کنیم و آنها را در آینده به ستاره تبدیل می‌کنیم. فولاد خوزستان و استقلال اهواز روی گنج خوابیده‌اند ولی ما با آنها کیلومترها فاصله داریم و کمتر می‌توانیم از این ستاره‌ها استفاده کنیم.»


وی در مورد شرایط مالی نفت تهران تصریح کرد: «همین حالا که مقابل شما نشستم امیرحسین بابازاده مدیررسانه‌ ای تیم اعلام کرد که ظاهر را حفظ کنم. اصلا وضعیت پایدار و خوبی نداریم تا قبل از بازی با پرسپولیس امیدوار به پخش زنده مسابقه و اینکه سی میلیون پرسپولیسی و سی میلیون استقلالی بازی ما را نگاه می‌کنند بودیم. 8 روز دیگر لیگ تعطیل می‌شود. اکنون که برای حضور در نشست از تمرین جدا شدم به بازیکنان گفتم ناهار را صرف کنند و سپس راهی هتل شوند. آنها در راه هتل به من زنگ زدند و گفتند که ما نه هتل می‌رویم و احتمال اینکه فردا در مسابقه حاضر نشویم وجود دارد و این مسئله خبر خوبی نیست.»


منصوریان در مورد انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: «به مهدی تاج تبریک می‌گویم. همانطور که در برنامه مناظره دیشب دوستان اعلام کردند پس از این انتخاب به تاج کمک کنند. از تاج می‌خواهم پیشکسوتان را از خانه‌هایشان بیرون بیاورند و از آنها استفاده کنند.»


منصوریان با اشاره به درخواستش از مهدی تاج گفت: «از مهدی تاج سه خواسته دارم. اول اینکه ابرمردهای فوتبال ما افرادی همچون ذوالفقارنسب، امیرحاج‌رضایی، حشمت مهاجرانی، فرامرز ظلی و پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس را جذب کند و به بدنه فوتبال بیاورد. می‌دانم همه آنها را درگیر فوتبال کنیم اما نخبه‌ها را می‌توانیم جذب کنیم. دکترکلانی لفظ دکتر در کنار کلانی قرار دارد. مهدی مناجاتی در همه رده‌های ملی مربیگری کرده است. او نباید خانه‌نشین باشد. آقای تاج من از آینده‌ام می‌ترسم زیرا وقتی 60 ساله بشوم تبدیل به کلانی و مهاجرانی خواهم شد. پیشکسوتان ما نباید از غم فوت کنند. آنها از دیده نشدن ناراحتند.»


وی افزود: «خواسته دوم من این است که اجازه ندهد آیین‌نامه جدید تصویب شود. در حال حاضر برخی در تلاش هستند تا آیین‌نامه‌ای را تصویب کنند که باشگاه‌های بدهکار تا پایان سال 96 به بازیکنان بدهکار پول ندهند. این در حالی است که بازیکنان ما اکنون می‌گویند به هتل و سر بازی نمی‌آییم. چه باید بگوییم اگر این آیین‌نامه تصویب شود فاتحه فوتبال ایران را باید خواند.»


سرمربی نفت تصریح کرد: «اگر باشگاهی 21 میلیارد تومان قرارداد امضا می‌کند باید گارانتی پرداخت آن را داشته باشد. این سومین خواسته من از مهدی تاج است. در بوندس‌لیگا اگر باشگاه لیگ تخلف کند یک رده پایین می‌آید اما در فوتبال ما همچنان مسائل بر مدار دوستی می‌چرخد و می‌خواهیم با رفاقت همه چیز را حل کنیم.»


منصوریان در مورد اینکه بارها گفته‌اید تیم ما بازی نمی‌کند اما تیم‌تان بازی کرده است، گفت: «این به خاطر این است که بازیکن ابتدا از آبرویش می‌ترسد. آبرو مهم تر از پول است. من از سال 1363 در بنیاد شهید حضور داشتم. تاکنون پروژه‌ای مثل وزارت نفت را ندیده‌ام زیرا هرچه می‌گوییم در نفت اثری به آن داده نمی‌شود. نمی‌خواهم از لفظ بدی استفاده کنم اما کسی که خودش را به خواب می‌زند نمی‌توان بیدار کرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته