دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1395 - 15:44
در نشست هم‌اندیشی منتخبان لیست امید

موسوی‌لاری: رمز شکست 84 عدم‌انسجام و رمز موفقیت 92 وحدت بود/ مصلحت کشور از مسیر قوای سه‌گانه به ویژه مجلس محقق می‌شود

حجت‌الاسلام سیدعبدالواحد موسوی لاری گفت: از سال 84 تا 92 فضای کشور به گونه‌ای پیش رفت که هیچ‌کس آنها را فراموش نمی‌کند. اما سال 92 مردم با اراده و مشارکت خودشان شرایط را تغییر دادند و دولت روحانی را بر سر کار آوردند.
کد خبر : 83148

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سیدعبدالواحد موسوی لاری، نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان کشور در نشست هم‌اندیشی منتخبان لیست امید که بعد از ظهر امروز ـ شنبه ـ در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: مصلحت کشور از طریق قوای سه‌گانه به خصوص مجلس شورای اسلامی که در رأس امور قرار دارد، محقق می‌شود.


وی در ادامه به راه‌های طی شده برای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: ما در مقاطعی با فراز و فرودها و تلخی و شیرینی‌هایی که پشت‌سر گذاشتیم، روبه‌رو بودیم.


عضو مجمع روحانیون مبارز افزود: سال 84 را همه دوستان و مردم به یاد دارند، علی‌رغم حضور جریان تحول‌خواه در متن تصمیم‌گیری‌ها، مسیر به شکل دیگری رقم خورد که تغییر مسیر دلایل و علل مختلفی دارد، اما به نظر من یکی از مهم‌ترین دلایل عدم‌انسجام و وحدت در سال 84 بود.


موسوی لاری در این‌باره اضافه کرد: از سال 84 تا 92 فضای کشور به گونه‌ای پیش رفت که هیچ‌کس آنها را فراموش نمی‌کند. اما سال 92 مردم با اراده و مشارکت خودشان شرایط را تغییر دادند و دولت روحانی را بر سر کار آوردند. بنابراین 92 تا 94 فرصتی شد که یک بار دیگر مردم و همه دوستان اتفاقات گذشته را با یکدیگر مرور کنند و به تغییر در نظرها و عقیده‌های خودشان دست بزنند چرا که سال 94 مانند سال 92 تغییر و تحول بزرگی رخ داد.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: رمز شکست سال 84 عدم انسجام و رمز سال 92 وجود انسجام بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته